Informacja prasowaWarszawa, 17 stycznia 2020 r.Ubrania sportowe Cardio Bunny w Biedronce. Limitowana kolekcja trafi do sprzedaży jeszcze w styczniuHubStyle, właściciel sportowej marki odzieżowej Cardio Bunny rozpoczyna współpr
Z dobrym eventem jest jak z odpaleniem rakiety: wszystko trzeba bardzo dokładnie zaplanować i przygotować w najdrobniejszych szczegółach. Ale właśnie dzięki temu wrażenia mogą być niezapomniane, żeby nie powiedzieć – kos
Warszawa, 19 października 2017 r.Kuszące słońcem lato skutecznie zniechęca do spędzania czasu na pracach domowych. Jesienią, kiedy aura nie sprzyja aktywnościom na świeżym powietrzu, dawkę wakacyjnej energii warto spożytko
O ludzkiej potrzebie posiadaniaZdobywanie i posiadanie dóbr materialnych potrafi stać się dla wielu z nas złudzeniem sensu życia. Skąd się to w nas bierze, że tak bardzo potrzebujemy otaczać się dobrami? Jakie koszty się z
Warszawa, sierpień 2020 r.Joe Holder jest Partnerem Dyson mieszkającym w Nowym Jorku, w USA. Będąc ekspertem z grona Nike master trainer Joe prowadzi regularną kolumnę fitness w GQ, przyczynia się do powstawania całego szereg
O smogu mówi się najgłośniej w sezonie grzewczym, kiedy to stężenie szkodliwych substancji w powietrzu jest najwyższe. Jednak w wielu polskich miastach zalecane przez WHO poziomy zabójczych cząsteczek przekroczone są równie�
Informacja prasowaWarszawa, 26 marca 2019 r.Wiosną wyciągnij z szafy… buty do biegania!Dni są coraz dłuższe, temperatura coraz wyższa… Wiosna rozpoczyna się na dobre! Na dno szafy chowamy ciężkie zimowe płaszcze i obuw
Informacja prasowaChoć, jako rodzice, chcemy zapewnić dzieciom maksimum opieki i troski, nie powinniśmy zapominać o tym, że dzieci potrzebują też nauczyć się samodzielności. Wiek przedszkolny to idealny moment, aby zacząć
Jak nie przytyć jesienią i zimą?Sposoby na zachowanie odpowiedniej sylwetkiJesień i zima to czas, gdy krótkie dni sprawiają, że częściej zostajemy w domu, mniej uważamy na swoją dietę i ograniczamy aktywność fizyczną.
Warszawa, 5 kwietnia 2018Dzieci kochają swoich sportowych idoli, dlatego marka Beko przy współpracy z FC Barcelona, organizuje konkurs, w którym do wygrania jest wyjazd do Barcelony i spotkanie z piłkarzami najpopularniejszej dru