Sport pokierował moją filozofią pracy – o biznesie opartym na pasji Adam Adamski, kulturysta i założyciel cateringu Fit Malina. Mistrz Polski w kulturystyce, przedsiębiorca i przede wszystkim – promotor zdrowego trybu życia
Warszawa, 8 marca 2018 r. – Schneider Electric, lider transformacji cyfrowej w zarządzaniu energią i automatyce, był jednym z głównych partnerów merytorycznych 10. Forum Gospodarczego TIME, które trwało 5-6 marca w Warszawie.
Warszawa, 18 września 2020Informacja prasowaZmiany klimatu a zdrowieJak wynika z szacunków Światowej Organizacji Zdrowia, zmiany klimatu powodują obecnie bezpośrednio ponad 140 tysięcy zgonów rocznie przede wszystkim w Afryce
Informacja prasowaWarszawa, 10.05.2017 r.Kongsberg Automotive zbuduje nową fabrykę w Brzeskiej Strefie Gospodarczej pod WłocławkiemKongsberg Automotive Pruszków podpisał list intencyjny z firmą Panattoni Europe na budowę kol
Mały Grosik, Fabian i… prezes Boniek! Dzieciaki upodobniły się do swoich piłkarskich idoliPięć tygodni zabawy, kreatywne zgłoszenia i dwadzieścioro nagrodzonych dzieci. Właśnie zakończył się organizowany przez Polski Zw
Warszawa, 12 stycznia 2018 r.Relacje biznesowe z Niemcami – przedsiębiorco sprawdź, czy to dobry moment na rozpoczęcie współpracy Niemieccy przedsiębiorcy są pozytywnie nastawieni do stanu rodzimej gospodarki, jak i wzrostu
17.09.2020Za tydzień rusza projekt pilotażowy „Kobieca infolinia – Gedeon Richter i Fundacja Edukacji Społecznej w trosce o zdrowie kobiet”Już 24 września wystartuje bezpłatna infolinia dla pełnoletnich kobiet, które zn
Trzy powody, dla których warto zacząć ćwiczyć jesieniąKiedy za oknem deszcz, wiatr i coraz niższa temperatura trudno znaleźć w sobie motywację do codziennych obowiązków, a co dopiero do aktywności fizycznej. Paradoksalnie
20 sierpnia 2020 r.Nowy spin-off UW – wyszukiwarka na sterydach dla biznesu i inwestorówQuant_kit to nowa spółka technologiczna powołana przy Uniwersytecie Warszawskim. Jej celem jest wprowadzenie na rynek autorskiej technologi
DTP – forma promocji zawsze na czasiePogłoski o śmierci papieru w dobie komunikacji cyfrowej są mocno przesadzone. Tradycyjna poligrafia oferuje dziś firmom mnóstwo atrakcyjnych form promocji. Czy warto z nich korzystać? A