Refleksje

Karol Bielecki inspiruje, by podążać za marzeniami

Karol Bielecki inspiruje, by podążać za marzeniami
Warszawa, 11 czerwca 2018 r. Karol Bielecki inspiruje, by podążać za marzeniami Utytułowany piłkarz ręczny, Karol Bielecki, mimo poważnej kontuzji zdołał powrócić do zawodowego sportu

Warszawa, 11 czerwca 2018 r.

Karol Bielecki inspiruje, by podążać za marzeniami

Utytułowany piłkarz ręczny, Karol Bielecki, mimo poważnej kontuzji zdołał powrócić do zawodowego sportu i reprezentować Polskę podczas Igrzysk Olimpijskich w Rio. Teraz w ramach kampanii Bridgestone „PODĄŻAJ ZA MARZENIAMI, bez względu na wszystko” dzieli się swoimi osobistymi przeżyciami, aby inspirować ludzi do walki o marzenia.

Karol Bielecki był u szczytu kariery, gdy podczas towarzyskiego meczu z Chorwacją rywal przebił mu kciukiem gałkę oczną. Lekarze nie byli w stanie uratować oka. On sam myślał, że jego kariera dobiegła końca. Aby podnieść się po tak fatalnym wypadku, poświęcił mnóstwo czasu na rehabilitację i rozpoczął rygorystyczny trening. Za wszelką cenę chciał reprezentować Polskę na Igrzyskach Olimpijskich w Rio w 2016 roku. I dopiął swego! Dzięki sile i determinacji doprowadził kadrę narodową do półfinału olimpijskiego, a sam został królem strzelców turnieju.
– Kiedy straciłem oko, myślałem, że to koniec mojej kariery. To była najtrudniejsza sytuacja, z którą musiałem sobie poradzić. Nie chciałem być zapamiętany jako piłkarz ręczny, który stracił oko i nigdy nie wrócił do zawodowego sportu. Byłem jednak zdeterminowany i nie straciłem woli walki. Koniecznie chciałem wrócić na boisko. Poświęciłem temu mnóstwo energii, wysiłku i czasu. Zdecydowanie warto było walczyć. Mam nadzieję, że moja historia zainspiruje wiele osób do tego, aby spełniali swoje marzenia bez względu na przeciwności, które każdy z nas napotyka na swojej drodze – powiedział Karol Bielecki podczas organizowanego przez PKOl Pikniku Olimpijskiego, który odbył się 9 czerwca br. w Parku Kępa Potocka w Warszawie.

Jeden z najbardziej rozpoznawalnych polskich piłkarzy ręcznych dołącza do grona ambasadorów projektu, olimpijczyków, którzy także konsekwentnie walczyli o swoje sportowe marzenia: Macieja Kota, drużynowego brązowego medalistę z Pjongczang, oraz Joanny Jóźwik, finalistki biegu na 800 m podczas Igrzysk Olimpijskich w Rio.

A to już wiesz?  Mistrzowskie spotkanie z Bartkiem Zmarzlikiem w Novotel Poznań Centrum

Każdy sportowiec przeżywał w swojej karierze ciężkie chwile. To bardzo ważne, aby młodzi ludzie mogli inspirować się historiami polskich olimpijczyków. Przykład Karola Bieleckiego zasługuje na szczególną uwagę – ciężka praca i determinacja pomogły mu przezwyciężyć przeszkody, które dla wielu byłyby nie do pokonania. Cieszę się, że wspólnie z firmą Bridgestone możemy wspierać polskich olimpijczyków oraz współpracować w ramach kampanii „PODĄŻAJ ZA MARZENIAMI, bez względu na wszystko – mówi Henryk Urbaś, Rzecznik Prasowy Polskiego Komitetu Olimpijskiego.

Bridgestone, największy na świecie producent opon i wyrobów z gumy oraz Globalny Partner Olimpijski zainaugurował w styczniu 2018 r. kampanię „PODĄŻAJ ZA MARZENIAMI, bez względu na wszystko”.
Nawiązując do idei Ruchu Olimpijskiego, uważamy, że podróż jest równie ważna, co jej cel. Dlatego podjęliśmy długofalowe zobowiązanie wobec programu olimpijskiego, by w ten sposób wspierać nie tylko sportowców, ale wszystkich, którzy chcą wytrwale podążać za swoimi marzeniami – powiedział Przemysław Trzaskowski, Bridgestone East Europe.

Bridgestone pozostanie Globalnym Partnerem Olimpijskim przez kolejnych 7 lat. Współpraca obejmuje najbliższe Igrzyska Olimpijskie w Tokio w 2020 roku, jak również Zimowe Igrzyska Olimpijskie w Pekinie w 2022 roku i Igrzyska Olimpijskie w Paryżu w 2024 roku.

Więcej informacji na temat kampanii na stronie: https://www.podazajzamarzeniami.pl/

O Bridgestone EMEA
Bridgestone Europe NV/SA, z siedzibą w Belgii, to spółka zależna Bridgestone Corporation, największego światowego producenta opon i wyrobów z gumy z siedzibą główną w Tokio. Działa ona na obszarze więcej niż 60 krajów Europy, Bliskiego Wschodu oraz Afryki (EMEA), zatrudniając ponad 18 200 pracowników. Spółka posiada 12 fabryk opon, nowoczesne Centrum Badawczo-Rozwojowe oraz tor testowy we Włoszech. Produkowane w regionie EMEA opony premium marki Bridgestone są sprzedawane na całym świecie.

Więcej informacji nt. Bridgestone EMEA można znaleźć na www.bridgestone.eu oraz na www.bridgestonenewsroom.eu, a także w Social Media: Facebook, Instagram, YouTube, Twitter i LinkedIn.

A to już wiesz?  Długi weekend – jak zadbać o jakość wypoczynku?

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy