Informacja prasowa12 czerwca 2018, WarszawaSpędzasz cały dzień za biurkiem, masz nadwagę, a sport znasz tylko z telewizji? Uważaj, bo możesz dołączyć do grona osób, którym dokuczają problemy ze stawami. Jeśli więc z tru
Warszawa, 21 września 2017 rokuPrawie dwie trzecie małych i średnich przedsiębiorstw (65%) odczuwa niepokój wywołany globalną sytuacją gospodarczą, a tylko 7% wskazuje handel międzynarodowy jako najlepszy kierunek rozwoju sw
Łódź, 29 stycznia 2020 r.Informacja prasowa„Bakaliowy podarunek” na Walentynki, czyli zdrowa przekąska zamiast czekoladekDzień Zakochanych jest obchodzony niemal na całym świecie i przybiera bardzo różną formę. W Pols
Jak skompletować wyprawkę dla naszego ucznia i nie stracić nerwów? Początek roku szkolnego to duże przeżycie zarówno dla uczniów, jak i ich rodziców. To często niestety także nadwyrężenie portfela i nerwów podczas zakup
Warszawa, 24 maja 2018 r.Ponad połowa przedsiębiorców (prawie 53%) uważa, że płynność finansowa ich firm w ciągu najbliższych 6 miesięcy nie ulegnie zmianie. Mniejszy optymizm wykazuje 13% prowadzących biznesy, którzy spo
Zbliżają się wakacje – uważaj na drodze!Latem ponad 60 procent Polaków wyrusza na wakacje własnymi samochodami. Wzmożony ruch i paradoksalnie świetne warunki atmosferyczne przyczyniają się do zwiększonej liczby wypadków
KOMUNIKAT PRASOWYWarszawa, 17 czerwca 2014 r.Narodowy Dzień Portugalii w WarszawieW dniu 16 czerwca br. odbyła się wyjątkowa kolacja z okazji Narodowego Dnia Portugalii z udziałem Pani Ambasador tego kraju, Marii Amélia Paiva
Jak powstaje dobra informacja prasowa?W idealnym świecie tworzyliby ją do spółki Henry Kissinger, Adam Mickiewicz i wróżbita Maciej. Na szczęście i bez nich można przygotować dobrą informację prasową, stosując sprawdzon�
Informacja prasowaWarszawa, 21 stycznia 2020 r.Burger czy sałatka? – Polacy coraz chętniej eliminują mięso z dietyCoraz więcej osób deklaruje rezygnację z mięsa lub znacząco ogranicza jego spożycie – niespełna 12% prz
Klient 4.0 – doświadczenia i emocje przyciągajądo e-sklepówKraków, 30 września 2020 – Pozytywne doświadczenie zakupowe skłania co trzeciego polskiego internautę do ponownego skorzystania z usług e-sklepu. Obsługa klie