Cukier w diecie sportowca: jak radzić sobie z zapotrzebowaniem na słodycze, by pozostać fit i nie obrosnąć tkanką tłuszczową?Często osoby, które starają się żyć zdrowo i aktywnie, zastanawiają się, czy mogą pozwolić
Warszawa, 25.07.2018 r.Informacja prasowa Działalność Google od dawna wykracza już poza usługi samej wyszukiwarki. Każdego dnia gromadzi ona niewyobrażalną ilość informacji korzystających z niej osób. Według raportu gs.s
Warszawa, 18 marca 2020 r.KOMUNIKAT PRASOWYBank Pocztowy podnosi limit płatności bez konieczności podawania kodu PIN do 100 złotych w transakcjach zbliżeniowychRusza usługa Bank Pocztowy GotowyBank Pocztowy podwyższył limi
Informacja prasowa – Hochland PolskaLipiec 2019Zwycięzcy odebrali kluczyki do samochodów!Finał urodzinowej loterii Hochland – To jest pyszne od 25 latZa nami finał loterii urodzinowej Hochland, w której do wygrania były n
Język francuski – lubiany, przydatny, urzędowyZnaczenie języka francuskiego we współczesnym świecie?Język francuski – obecny w wielu instytucjach na całym świecie, oficjalny język organizacji międzynarodowych, trzeci j
Informacja prasowaWarszawa, 19 lutego 2020Nie daj się okraść w ferie!Ferie zimowe to czas, kiedy ośrodki i stoki narciarskie pękają w szwach. Każdy z nas lekko rozkojarzony czasem wolnym od pacy czy szkoły pozwala sobie na w
Materiał prasowyW obecnych czasach coraz powszechniejszy jest trend zdrowego EKO życia. Jesteśmy bardziej świadomi wyborów: znacznie częściej czytamy etykiety, ceniąc jakość chętniej inwestujemy w produkty ekologiczne, zdro
Warszawa, 31 sierpnia 2017Klinika Ortopedii i Rehabilitacji Enel-Sport z kampanią „NIC CIĘ NIE POKONA” z udziałem Andrzeja Bargiela 1 września wystartuje kampania Kliniki Ortopedii i Rehabilitacji ENEL-SPORT promowana hasłem
Zerowy PIT dla młodychAneta Socha-Jaworska, ekspert kadrowo-podatkowy w firmie inFakt, oferującej nowoczesne rozwiązania księgoweZerowy PIT dla młodych to nowy pomysł, który według zapowiedzi ma obowiązywać od 1 sierpnia 20
Pomimo zaniku tradycji wielopokoleniowych domów Polacy cenią swoich dziadków. Jak wynika z badania opinii marki Optima Polacy najbardziej cenią swoich dziadków za ciepło i uśmiech (48,2%), a ponad połowa z nas chciałaby wyrazi