Warszawa, 11.09.2019r. Mogłoby się wydawać, że jesień to smutny moment, ponieważ kończą się ciepłe miesiące, dzień się skraca i wszystko się staje ponure. Nie w Warszawie. Jeżeli jesteś fanem wydarzeń kulturalnych, ko
#ShareTheCare – nowa inicjatywa Procter & Gamble wspierająca równość w miejscu pracy, która tak naprawdę zaczyna się w domuProcter & Gamble (P&G) – koncern znany z wysokiej jakości produktów takich
Informacja dla mediówPepsiCo zachęca absolwentów, aby odważyli się na więcej, dołączając do programu stażowego „Dare To Do More”Warszawa, 1 września 2020 rokuJako jeden z największych producentów żywności na świe
Zmiany są naturalną ścieżką rozwojuNiemal ćwierć wieku temu na światowym rynku pojawił się KiK. Początkowo zakupy w sklepach można było zrobić tylko w Niemczech. Systematycznie – wraz z ekspansją – dołączały do n
26 lutego 2018, WarszawaMuzyka rockowa od początku swojego istnienia porywała tłumy. Nie tylko za sprawą chwytliwych rytmów i zapadających w pamięć tekstów, ale również z uwagi na jej przesłanie. Od zawsze była bowiem gł
Informacja prasowaWarszawa, 10 października 2017 r.W czasach zdominowanych przez nowoczesne technologie często zapominamy o tym, że nie tylko one stanowią dla nas wyzwanie. Dużą uwagę powinniśmy przyłożyć do zagadnienia pr
Higiena snu – co na nią wpływa? Zdrowy sen jest niezbędny do prawidłowego funkcjonowania każdego człowieka. Z kolei jego zapotrzebowanie dla organizmu jest sprawą indywidualną, zależną coraz częściej od trybu życia oraz
komunikat prasowy 04.04.2019Bruksela zagłosowała przeciwko polskim przewoźnikomParlament Europejski przyjął tzw. pakiet mobilności. Jest to kolejny, przedostatni już krokw drodze do ostatecznego przyjęcia kluczowych zmian w
20 sierpnia 2020 r.Nowy spin-off UW – wyszukiwarka na sterydach dla biznesu i inwestorówQuant_kit to nowa spółka technologiczna powołana przy Uniwersytecie Warszawskim. Jej celem jest wprowadzenie na rynek autorskiej technologi
Klient 4.0 – doświadczenia i emocje przyciągajądo e-sklepówKraków, 30 września 2020 – Pozytywne doświadczenie zakupowe skłania co trzeciego polskiego internautę do ponownego skorzystania z usług e-sklepu. Obsługa klie