PROJEKT OGRODU – DOBRA INWESTYCJA W MARZENIA Zima to właściwy moment na przemyślenie, jakich zmian wymaga nasz ogród i otoczenie domu. Dobrze jest określić swoje oczekiwania i preferencje, ale warto też skorzystać z pomocy a
INFORMACJA PRASOWAWarszawa, 13-12-2017POSTANOWIENIA NIE TYLKO NOWOROCZNE.SYLWESTER NA „DACHU AFRYKI”Realizacja postawionych celów wzmacnia naszą pewność siebie. Buduje w nas zaufanie do siebiei swoich możliwości. Motywuj
Dzieci zaskoczyły pytaniami reprezentacjęSpotkanie z zawodnikami i sztabem szkoleniowym reprezentacji Polski było jedną z głównych nagród dla triumfatorów XVIII edycji turnieju „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku”. W
84% dyrektorów ds. bezpieczeństwa przewiduje wzrost liczby cyberatakówWarszawa, 09.09.2019 Fortinet, globalny dostawca rozwiązań cyberochronnych, wspólnie z wydawnictwem Forbes Insights zaprezentował raport „Trudne wybory: Ja
Informacja prasowaŁódź, 26 września 2019 Dzień Chłopaka tuż tuż – zamiast głupot daj mu stylJuż w poniedziałek, 30 września Dzień Chłopaka. Mimo, że nie jest to święto tak znane i często obchodzone jak Dzień Ko
Informacja prasowa – DiamantListopad 2017Słodka wróżba z DiamantAndrzejki to magiczny wieczór spotkań ze znajomymi, wypełniony wróżeniem i zabawami w odczytywanie znaków i przepowiedni. Przelewanie wosku oraz ciasteczka z
Data 28 10 2020Elektryfikacja transportu, przemysłu i budownictwa może zredukować emisję CO2 o 60% – raport EatonGDAŃSK – Elektryfikacja europejskiego sektora transportu, budownictwai przemysłu do 2050 roku mogłaby ograni
Szybka wymiana informacji w trosce o pacjenta. Szpitale czekają duże zmiany Branża ochrony zdrowia zmierza ku nowemu modelowi biznesowemu, u podstaw którego leżą dane medyczne, koncentracja na pacjencie i wymiana informacji pomi
Łódź, 29 stycznia 2020 r.Informacja prasowa„Bakaliowy podarunek” na Walentynki, czyli zdrowa przekąska zamiast czekoladekDzień Zakochanych jest obchodzony niemal na całym świecie i przybiera bardzo różną formę. W Pols
Klient 4.0 – doświadczenia i emocje przyciągajądo e-sklepówKraków, 30 września 2020 – Pozytywne doświadczenie zakupowe skłania co trzeciego polskiego internautę do ponownego skorzystania z usług e-sklepu. Obsługa klie