Dlaczego tak trudno opiekunom prosić o pomoc?Wyniki ogólnopolskiego badania przeprowadzonego wśród osób opiekujących się swoimi przewlekle chorymi najbliższymi, realizowanego dla Fundacji NutriciaSzczera rozmowa to uniwersaln
Informacja prasowaWarszawa, 06 czerwca 2019 r.Biurowy wellbeing – jak czuć się dobrze w pracy?Praca przy biurku – pojęcie bardzo znane wielu Polakom spełniającym się zawodowo. Godziny spędzone w pozycji siedzącej przez e
Warszawa, 5 grudnia 2017 r.Poradnik dla na narciarzy i snowboardzistów, czyli o tym jak przygotować formę do bezpiecznego wypoczynku na stokuWiększość narciarzy i snowboardzistów doskonale zdaje sobie sprawę , że uprawianie
Model Z1 marki ZAJC Najpopularniejszym modelem marki ZAJC jest Z1. Kuchnia doceniana jest za minimalistyczny styl, pasujący do różnego rodzaju wnętrz oraz za precyzyjne detale. Oszczędna forma jest solidną bazą dla indywidualn
Dyskonty w oczach Polaków – case study marki KiKOd kilku lat możemy obserwować ewolucję dyskontów w Polsce. Ich pozycja na rynku wciąż się umacnia, a Polacy nieprzerwanie wybierają je jako miejsce robienia zakupów. Z czego
Plan na jesień: kompostowanie. Dlaczego warto?Kompostowanie. Dla jednych to praktyka stara jak świat, dla innych inicjatywa, która nabrała rozpędu w ostatnim czasie ze względu na trend less waste. Jedno jest pewne – kompostowa
Największym bohaterem jest tata!Dotleń organizm, popraw samopoczucie i stwórz niepowtarzalny nastrój! W dzień ojca zabierz swoje dziecko na trening i zainspiruj je do działania. Pokazując mu zdrowe nawyki staniesz się jego sup
INFORMACJA PRASOWAWarszawa, 07 maja 2018 r.CODZIENNE SPACERY – STAŁY ELEMENT DNIA POLSKICH MAM!Prawie 100% mam, które wzięły udział w ankiecie marki NUK, codziennie wychodzi na dwór ze swoim dzieckiem. Jest to stała akt
12 lutego 2018, WarszawaPiosenki dla singli – jak nie przejmować się Walentynkami i wprowadzić się w power nastrójNadszedł luty, a z nim walentynkowa gorączka. W sklepowych witrynach pojawiają się dekoracje z motywem s
Informacja prasowaWarszawa, 26 listopada 2019 r.Jedzenie w domu, a może danie na wynos – czy Polacy jeszcze gotują?Niemal 93% Polaków biorących udział w badaniu przeprowadzonym w ramach III edycji kampanii „Warzywa i owoce