Smacznie, zdrowo, pomarańczowo, czyli jesienne barwy na talerzuJesień, pomimo kapryśnej pogody, to zdecydowanie jedna z najbardziej urokliwych pór roku. Zachwycające kolory obecne w przyrodzie oraz warzywa i owoce, typowe dla sch
04/20/18Okulary na majówkęWielkimi krokami zbliża się wyczekiwana przez wszystkich majówka. Każdy inaczej planuje swój wypoczynek, ale wszyscy liczą na słońce. Gadżet, którego na pewno nie może zabraknąć w Twoim bagaż
POBIJ ŻYCIÓWKĘ Z GARMIN® FORERUNNER® 745Zaawansowany zegarek GPS do biegania i triathlonu, codzienne wskazówki treningowe i funkcje smart, pomogą Ci pobić kolejny rekord.Garmin zaprezentował dzisiaj Forerunner 745, zaawansow
komunikat prasowy 04.04.2019Bruksela zagłosowała przeciwko polskim przewoźnikomParlament Europejski przyjął tzw. pakiet mobilności. Jest to kolejny, przedostatni już krokw drodze do ostatecznego przyjęcia kluczowych zmian w
Warszawa, 22 stycznia 2018 r. 28 stycznia to wyjątkowy dzień dla każdego z nas. Tego dnia w Europie obchodzony jest Dzień Ochrony Danych Osobowych. Niemal w każdej sekundzie informacje o nas są zbierane i wykorzystywane przez r
Współczesny świat biegnie w zawrotnym tempie. Praca, rodzina, przyjaciele, zadbany dom – chcemy, aby każdy aspekt naszego życia został zrealizowany zgodnie z naszymi planami. Dbanie o relacje z członkami rodziny, pielęgnowani
Informacja dla mediówLay’s i gwiazdy światowego futbolu nakręcają emocje na stadionieWarszawa, 4 marca 2020 r.Ruszyła ogólnoeuropejska kampania reklamowa ulubionej na całym świecie marki przekąsek – Lay’s. W pełnym e
Warszawa, 5 kwietnia 2018 r.Jury pod przewodnictwem Brodki, wybrało trzech finalistów konkursu FIRESTONE Headliners of Tomorrow. W tym roku szansę występu na Open’er Festival otrzymali Agata Karczewska, zespół ugla oraz Wojtek
Informacja prasowaWarszawa, 24 września 2019 r.Gdy w pierwsze dni września uczniowie wracali do szkół, niektórzy studenci dopiero wybierali się na swoje wakacje. Jednak i na nich przyszła pora – za pasem październik, a wraz
Warszawa, 27 kwietnie 2018 r.Informacja prasowa Firmy, które promują się w sieci wykorzystują dane użytkowników do zwiększania efektywności działań marketingowych. Przewidywanie zachowań i preferencji potencjalnych klient�