Na swoje idziemy po trzydziestce, ale kredyt spłacamy do sześćdziesiątki. Raport Oferteo.plPolacy biorą kredyt hipoteczny po 30 roku życia i spłacają go przez 20–30 lat. Najczęściej pożyczamy między 100 a 300 tys. zł �
Warszawa, 23 maja 2018 r. Co dziesiąty polski internauta to małoletni w wieku od 7 do 14 lat – wynika z informacji podanej przez firmę Polskie Badanie Internetu. Aby zapewnić dzieciom bezpieczeństwo w wirtualnym świecie, opie
Wrocław, 06.10.2020 r.Informacja prasowaPodsumowanie akcji Otwarci na emocjeWsparcie dzieci z Wrocławia w kryzysie psychicznymNa początku października, Aleja Bielany wraz z partnerami: Fundacją PozyTYwka oraz Stowarzyszeniem P
Jak powstaje dobra informacja prasowa?W idealnym świecie tworzyliby ją do spółki Henry Kissinger, Adam Mickiewicz i wróżbita Maciej. Na szczęście i bez nich można przygotować dobrą informację prasową, stosując sprawdzon�
Informacja prasowaWarszawa, 26 listopada 2019 r.Jedzenie w domu, a może danie na wynos – czy Polacy jeszcze gotują?Niemal 93% Polaków biorących udział w badaniu przeprowadzonym w ramach III edycji kampanii „Warzywa i owoce
Informacja prasowa18 kwietnia 2019, WarszawaWielka Noc, złodziei moc. Nie daj się okraść w święta.Powoli zaczynamy odliczać dni do Świąt Wielkanocnych, a to oznacza czas przygotowań i natłoku obowiązków, które lubi bar
Informacja prasowa23 kwietnia 2018, WarszawaZa pasem długi weekend majowy. Ciepłe promienie słoneczne tylko zapraszają, by spędzić go w plenerze. Jedni wybiorą biesiadowanie z grillem w roli głównej, inni rodzinny piknik w p
Walentynki – co najczęściej kupujemy dla naszej drugiej połówki?Co roku zastanawiamy się nad odpowiednim podarunkiem dla naszej drugiej połówki z okazji Walentynek. Jedni stawiają na drobny upominek, który z łatwością do
Efekt Fake news (w biznesie, nauce, mediach)07-12-2017 | 10:49 | WarszawaInternet jest główną wylęgarnią fake news’ów uważa trzy czwarte respondentów, którzy wzięli udział w badaniu PAYBACK Opinion Poll. Problem fałszyw
Warszawa, 5 kwietnia 2018Dzieci kochają swoich sportowych idoli, dlatego marka Beko przy współpracy z FC Barcelona, organizuje konkurs, w którym do wygrania jest wyjazd do Barcelony i spotkanie z piłkarzami najpopularniejszej dru