RODO szansą na rozwój biznesu– raport Konica MinoltaWarszawa, 23 maja 2018 – Według badania opublikowanego przez Konica Minolta w pierwszym kwartale 2018 roku, aż 43% małych firm przyznaje, że nie ma wystarczającej wiedz
materiał prasowy, 27 maja 21019Kto zadba o interesy polskich przedsiębiorców w Brukseli?Najprostsza droga do przyjęcia pakietu mobilności liczy siedem kroków. Są to wnioski, opinie, pierwsze czytania w Parlamencie, Komisji i R
Efekt Fake news (w biznesie, nauce, mediach)07-12-2017 | 10:49 | WarszawaInternet jest główną wylęgarnią fake news’ów uważa trzy czwarte respondentów, którzy wzięli udział w badaniu PAYBACK Opinion Poll. Problem fałszyw
Grillowanie należy do naszych ulubionych form spędzania czasu wolnego. Może więc wydawać się, że nie ma ono przed nami żadnych tajemnic. Okazuje się jednak, że sporo ciekawego na jego temat mają do powiedzenia badacze i eksp
Informacja prasowaWarszawa, 21 września 2017 rokuW dniach 15–17 września, w ramach targów MaxExpo 2017, mogliśmy podziwiać doskonałe połączenie technologii i designu. Oczywiście podczas tego wydarzenia nie mogło zabrakną
INFORMACJA PRASOWAWarszawa, 9.10.2019ZMIANA W PODATKU DOCHODOWYM – CO OZNACZA DLA PRZEDSIĘBIORCÓW?Od wtorku 1 października 2019 roku obowiązuje nowa skala podatkowa. Zmiany przede wszystkim polegają na obniżeniu progu podatk
Warszawa, 18 września 2020Informacja prasowaZmiany klimatu a zdrowieJak wynika z szacunków Światowej Organizacji Zdrowia, zmiany klimatu powodują obecnie bezpośrednio ponad 140 tysięcy zgonów rocznie przede wszystkim w Afryce
Plan na jesień: kompostowanie. Dlaczego warto?Kompostowanie. Dla jednych to praktyka stara jak świat, dla innych inicjatywa, która nabrała rozpędu w ostatnim czasie ze względu na trend less waste. Jedno jest pewne – kompostowa
Informacja prasowaWarszawa, 9 grudnia 2019 r.Imprezowe kartofle, czyli uczta dla każdego!Organizując przyjęcie w domu, spotkanie rodzinne czy imprezowy wieczór z przyjaciółmi często zastanawiamy się, co wyjątkowego podać n
Warszawa, 21 września 2017 rokuPrawie dwie trzecie małych i średnich przedsiębiorstw (65%) odczuwa niepokój wywołany globalną sytuacją gospodarczą, a tylko 7% wskazuje handel międzynarodowy jako najlepszy kierunek rozwoju sw