Warszawa, 12.12.2017 r.Bariery i wyzwania w rozwoju polskiej infrastruktury drogowejW ciągu ostatnich 25 lat sytuacja na rynku nadzorów drogowych zmieniała się kilkakrotnie. Na początku funkcje inspektorów nadzoru pełnili prac
Nowa kolekcja artystyczna Empiku „Rafał Olbiński for Empik” Motywy pojawiające się na plakatach i obrazach Rafała Olbińskiego wprowadzają widza w wyjątkowy, surrealistyczny świat. Znawcy sztuki z łatwością rozpoznają
Higiena snu – co na nią wpływa? Zdrowy sen jest niezbędny do prawidłowego funkcjonowania każdego człowieka. Z kolei jego zapotrzebowanie dla organizmu jest sprawą indywidualną, zależną coraz częściej od trybu życia oraz
Wrocław, 1.04.2017INFORMACJA PRASOWAMARKA: WellWell ASORTYMENT: – 125g NOWOŚĆNowość marki Well Well – 100% roślinna Pasta z pestkami dyni z marchewką i imbirem – uczta aromatów oraz pyszne i zaskakujące połąc
Kilka lat temu skrótowiec FOMO (fear of missing out) opisujący nerwową potrzebę zerkania co chwilę na smartfon królował w mediach. Wielu z nas identyfikowało się z tym lękiem, karcąc się w duchu za zmarnowany czas przed ekr
02 października 2017, LightscapeTo już pewne! Prestiżowy konkurs Fresh Faces World zawita do Łodzi 29 października w trakcie trwania pierwszej edycji Fashion Industry Days w Sukcesji, gdzie odbędzie się jego casting regionalny.
Warszawa, 24 maja 2018 r.Ponad połowa przedsiębiorców (prawie 53%) uważa, że płynność finansowa ich firm w ciągu najbliższych 6 miesięcy nie ulegnie zmianie. Mniejszy optymizm wykazuje 13% prowadzących biznesy, którzy spo
HOTELE GRUPY ACCOR I ORBIS ZEBRAŁY PONAD 10 000 KSIĄŻEK DLA DZIECI!Hotele Grupy Accor i Orbis, w ramach obchodów Dnia Dziecka zaangażowały się w ogólnopolską akcję „Wielka Zbiórka Książek” Fundacji Zaczytani.org. Zgod
INFORMACJA PRASOWA Warszawa, dn. 09.11.2020Elastyczne biura znów na topieWraz z rozpowszechnieniem się elastycznego modelu pracy zyskaliśmy pewność, że biu
Pomimo zaniku tradycji wielopokoleniowych domów Polacy cenią swoich dziadków. Jak wynika z badania opinii marki Optima Polacy najbardziej cenią swoich dziadków za ciepło i uśmiech (48,2%), a ponad połowa z nas chciałaby wyrazi