Święta to najbardziej wyczekiwany czas w roku. Nawet ci zabiegani i zapracowani ulegają atmosferze rodzinnego Bożego Narodzenia. Magia świąt wypełnia wtedy nie tylko nasze serca, ale i wnętrza domów. Pachnące wypiekami, manda
Informacja prasowa – PrestoGrudzień 2017Dbamy o to, co kobiety kochają najbardziej.Buty i torebki, jak nowe z marką Presto!Kobiety przywiązują szczególną uwagę do detali. Chcemy, aby nasze modowe skarby – buty i tor
Zielona energia opanowuje świat. Państwa i biznes stawiają na odnawialne źródłaSzkocja w tym roku osiągnie miks energetyczny w całości oparty na OZE. Chiny i Indie inwestują ogromne sumy w rozwój tego sektora, a Google i Fa
Ogólnopolski Program Promocyjny „Doceń polskie”Dnia 25 października odbędzie się czwarta w tym roku atestacja artykułów spożywczych, których producenci ubiegają się o certyfikaty jakości programu „Doceń polskie”.
Plany to zadania z datą realizacji– KiK podsumowuje 2018 rok w PolscePrzekroczenie liczby 250 sklepów, działalność prospołeczna, osiągnięcie 1.000.000 polubień na fanpage marki na Facebooku, a co za tym idzie utrwalanie wi
Kraków, 16 lipca 2019 r. Informacja prasowaJak wykorzystać różnice kulturowe, aby pokazać gościom gościnność?Nowe kierunki lotów do Polski są szansą dla rozwoju turystyki. W 2019 zainaugurowane zostało połączenie Duba
Kraków, 23 grudnia 2019 r. Informacja prasowaWyjątkowa mapa miasta w krakowskim hotelu!Jedyna w swoim rodzaju mapa pojawiła się na ścianie hotelu Mercure Kraków Stare Miasto. Jest ona odpowiedzią na mocno rozwijający się tr
Informacja prasowaKraków, 25 sierpnia 2020 r.Jaki pokój w hotelu wybrać? Podpowiada autorska grafika Mercure Kraków Stare MiastoWspółczesne hotele na całym świecie, niezależnie od lokalizacji oferują swoim gościom szeroki
W związku z niedoborem wody pitnej na świecie, ponad 25 lat temu ONZ ustanowiła 22 marca Światowym Dniem Wody. Z tej okazji organizacja zwraca uwagę na kwestie dostępu do jej źródeł w krajach, gdzie sytuacja jest szczególnie
Klient 4.0 – doświadczenia i emocje przyciągajądo e-sklepówKraków, 30 września 2020 – Pozytywne doświadczenie zakupowe skłania co trzeciego polskiego internautę do ponownego skorzystania z usług e-sklepu. Obsługa klie