Warszawa, 23.12.2020 r.Fafernuchy najdziwniejszą nazwą lokalnej potrawy – tak uznała ponad połowa respondentów badania „Polacy i kuchnia regionalna”. Tradycyjna kuchnia polska przeżywa odrodzenie – aż 85% Polaków lubi
INFORMACJA PRASOWABolesławiec, 28 lipca 2017 r.Twarde lądowanie – jak poradzić sobie z kontuzją kolana?Zdrowe stawy, silne mięśnie i prosty kręgosłup? W dzisiejszych czasach niełatwo zadbać o te aspekty naszego zdrowia.
Rodzic – pierwszy kibic małego sportowca. Jak skutecznie wspierać dziecko na boisku? Psychologowie i trenerzy juniorów są zgodni – wpływ rodziców na rozwój i postawę ich pociech na boisku jest nie do przecenienia. Niestety
INFORMACJA PRASOWA Warszawa, 16 września 2019WSPÓŁPRACA LEGO I NATIONAL GEOGRAPHIC KIDS: DZIEWCZYNY Z LEGO® FRIENDS RATUJĄ MORSKIE ZWIERZĘTAGrupa LEGO we współpracy z National Geographic Kids wprowadziła na rynek
26 stycznia 2018, WarszawaSposób na udaną domówkę karnawałową… styl lat 90 zawsze w modzieJak wygląda przepis na udaną karnawałową domówkę? Doborowe towarzystwo, kolorowe dekoracje i najlepsze menu to tylko połowa suk
Informacja prasowa21.02.2020 r.Slow life w SzczawnicyMarzy Ci się prawdziwy relaks? Chcesz zwolnić, wziąć głęboki oddech i zregenerować siły w otoczeniu pięknej przyrody? A może masz ochotę na Wielkanoc poza domem i prawd
INFORMACJA PRASOWAWarszawa, 13-12-2017POSTANOWIENIA NIE TYLKO NOWOROCZNE.SYLWESTER NA „DACHU AFRYKI”Realizacja postawionych celów wzmacnia naszą pewność siebie. Buduje w nas zaufanie do siebiei swoich możliwości. Motywuj
Kraków, 16 lipca 2019 r. Informacja prasowaJak wykorzystać różnice kulturowe, aby pokazać gościom gościnność?Nowe kierunki lotów do Polski są szansą dla rozwoju turystyki. W 2019 zainaugurowane zostało połączenie Duba
Zmiany są naturalną ścieżką rozwojuNiemal ćwierć wieku temu na światowym rynku pojawił się KiK. Początkowo zakupy w sklepach można było zrobić tylko w Niemczech. Systematycznie – wraz z ekspansją – dołączały do n
DTP – forma promocji zawsze na czasiePogłoski o śmierci papieru w dobie komunikacji cyfrowej są mocno przesadzone. Tradycyjna poligrafia oferuje dziś firmom mnóstwo atrakcyjnych form promocji. Czy warto z nich korzystać? A