Informacja prasowaŁódź, 26 września 2019 Dzień Chłopaka tuż tuż – zamiast głupot daj mu stylJuż w poniedziałek, 30 września Dzień Chłopaka. Mimo, że nie jest to święto tak znane i często obchodzone jak Dzień Ko
Charakterystyczny wokal, nieschodzący z twarzy uśmiech i różowe włosy – tymi atrybutami Marta Gałuszewska podbiła serca widzów oglądających „The Voice of Poland”. W najbliższą sobotę podczas „Finału” The
Choć w ostatnich latach udało się ograniczyć ilość wody zużywanej przez miejskie gospodarstwa domowe w Polsce, wciąż warto mówić o jej oszczędzaniu – szczególnie wobec planowanych podwyżek cen i szczególnie przed nadej
Warszawa, 26 października 2017 r.Prawie 70% polskich przedsiębiorców z sektora MŚP nie otrzymuje płatności za wystawione faktury w terminie. Ponad 13% respondentów 14. fali badania Bibby MSP Index czeka na uregulowanie należno
Aż 44% Europejczyków narażonych jest na ten rodzaj hałasu, który negatywnie wpływa na zdrowie. To drugi, po zanieczyszczeniu powietrza, największy problem ekologiczny Unii Europejskiej.Długotrwałe przebywanie w miejscach, w k
Wypowiedź: Justyną Zajchowską, specjalistką WWF Polska ds. zrównoważonego rybołówstwa. Około 30% światowych zasobów ryb jest przełowionych, a aż 60% poławianych na najwyższym możliwym poziomie. Problem jest na tyle pow
Warszawa, 06 marca 2018Informacja prasowaPlacówki medyczne powinny szczególnie dbać o bezpieczeństwo danych osobowych swoich pacjentów z uwagi na przetwarzanie danych wrażliwych, czyli szczególnej kategorii. Niestety często p
Wielkimi krokami zbliża się koniec roku szkolnego. Zanim jednak nasze pociechy wyjadą na kolonie i obozy wakacyjne, zastanawiamy się nad upominkami dla wychowawców czy ulubionych nauczycieli. Coraz częściej decydujemy się na tr
materiał prasowy, 15 stycznia 2019Wysoka kara za brak dokumentu o badaniu technicznymJak donoszą przewoźnicy, węgierskie służby zaczęły wymagać podczas kontroli drogowych okazania dokumentu potwierdzającego przeprowadzenie
Klient 4.0 – doświadczenia i emocje przyciągajądo e-sklepówKraków, 30 września 2020 – Pozytywne doświadczenie zakupowe skłania co trzeciego polskiego internautę do ponownego skorzystania z usług e-sklepu. Obsługa klie