Młodzi wybierają trening, a starsi – dietę. Jak odchudzają się Polacy?Polacy chcą odchudzać się pod nadzorem specjalisty. Ci starsi częściej decydują się na pomoc dietetyka, a młodsi – trenera personalnego – wynika
23.10.2020, WarszawaDzień kundelka 25.X – Nasze relacje ze zwierzętami – czy potrafimy o nie zadbać?INFORMACJA PRASOWANasze relacje ze zwierzętami – czy potrafimy o nie zadbać?Pieskie życie pełne jest wyrzeczeń i
Warszawa, 31 maja 2019r. IBIS MUSIC: Z KRAKOWA NA SZIGET FESTIVAL 2019?W czwartek, 30 maja, na scenie hotelu ibis Kraków Centrum wystąpiły dwa obiecujące zespoły polskiej sceny muzycznej: Bluszcz i So Flow. Koncert to element gl
Informacja prasowaWarszawa, 14.11.2017 r.Czy kobiety mają szansę na pracę w branży TSL?W Europie co dwudzieste miejsce pracy oferowane jest w branży transportowej – tak wynika z doniesień Komisji Europejskiej. Organ wskazuj
Jak nie przytyć jesienią i zimą?Sposoby na zachowanie odpowiedniej sylwetkiJesień i zima to czas, gdy krótkie dni sprawiają, że częściej zostajemy w domu, mniej uważamy na swoją dietę i ograniczamy aktywność fizyczną.
Informacja prasowa Warszawa, 21.10.2019r.Święto Tibilisi w Warszawie Wszystkich miłośników dobrego jedzenia i gruzińskiej kultury zapras
Informacja prasowa15 maja 2018, WarszawaNordic Walking – postaw na mądry ruchChodzenie z kijkami, bo tak potocznie nazywa się Nordic Walking, to doskonały pomysł na spędzenie letniego popołudnia. I choć wydawać się może,
Samotne wyjście na boisko15.05.2017Wczorajszy mecz między drużynami Legii Warszawa i Bruk-Betu Termalica Nieciecza był inny, niż wszystkie. Przed spotkaniem dziecięca eskorta wyszła na boisko sama, bez piłkarzy. W Międzynaro
INFORMACJA PRASOWAWarszawa, 20 czerwca 2018Zgrabne i zdrowe nogi chciałaby mieć każda z nas – niestety z wiekiem często jest o to coraz trudniej. Brak ruchu, zła dieta, nadwaga czy siedzący tryb życia to czynniki, które spr
Warszawa, 27 kwietnie 2018 r.Informacja prasowa Firmy, które promują się w sieci wykorzystują dane użytkowników do zwiększania efektywności działań marketingowych. Przewidywanie zachowań i preferencji potencjalnych klient�