Informacja prasowaWarszawa, 4 marca 2019 r.Świętuj Dzień Kobiet z Sugarfree! W Sugarfree Dzień Kobiet świętujemy już 6 marca! Tego dnia, w sklepach stacjonarnych marki na klientki czekać będzie moc atrakcji – piękne kwia
Informacja prasowaWarszawa, 17 września 2019 r.Ulubieńcem jest jabłko, zaś w kuchni króluje ziemniak – po jakie owoce i warzywa najchętniej sięgają Polacy, a bez których nie wyobrażają sobie gotowania?Z badania przeprow
Rynek samochodów używanych – aktualna sytuacja i prognozy na 2020 rokW 2019 roku odnotowano znaczący wzrost sprzedaży samochodów używanych przy jednoczesnym spowolnieniu w sprzedaży nowych aut. Skąd te nagłe ruchy w branży
Informacja prasowaWarszawa, 8 listopada 2018Do 2050 roku rozwój technologii przyczyni się do wygodniejszego i zdrowszego stylu życia, a my otoczeni przez inteligentne maszyny będziemy mogli cieszyć się każda wolną chwilą. Ro
Warszawa, 7 lutego 2018 r.Sportbonus Dzieciom: Najlepsi spotkali się z olimpijczykami. Walka o kolejne nagrody trwa!Młodzi pływacy z klubu UKS Manta Kościerzyna spełnili marzenia i spotkali się z olimpijczykami podczas ich ślu
Informacja prasowa 4 lipca 2018, WarszawaAktywne wakacje: jak przygotować się do spływu kajakowego?Okres wakacyjny i piękna pogoda zachęcają do aktywności na świeżym powietrzu. Niektórzy wybierają rower, inni piesze wędr
Informacja prasowa, 6.03.2019Interprint na ARENA DESIGN – pokażemy dekory w duchu filozofii mindfulnessJuż niebawem, bo 12–15 marca, odbędzie się XI edycja targów ARENA DESIGN.To doskonałe miejsce do spotkań biznesowych,
Inf. prasowa Warszawa, 01.07.2019NIEZBĘDNIK BIWAKOWICZA – JAK PRZYGOTOWAĆ SIĘ NA WAKACYJNĄ PRZYGODĘ? Na przestrzeni lat biwakowanie stało się jedną z najpopularniejszych form spędzania czasu na łonie nat
Warszawa, 20 września 2019#IBISSTYLESBYUS – KREATYWNY WERNISAŻ W WARSZAWIEW czwartek, 19 września 2019, w hotelu ibis Styles Warszawa Centrum odbyła się kreatywna wystawa #ibisStylesByUs. W hotelowym wnętrzu w specjalnie zaar
Pomimo zaniku tradycji wielopokoleniowych domów Polacy cenią swoich dziadków. Jak wynika z badania opinii marki Optima Polacy najbardziej cenią swoich dziadków za ciepło i uśmiech (48,2%), a ponad połowa z nas chciałaby wyrazi