Reklama

„Cofnąć czas, czyli świąteczne spotkania” Serial podcastowy z plejadą gwiazd na Mikołajki od Coca-Cola

„Cofnąć czas, czyli świąteczne spotkania” Serial podcastowy z plejadą gwiazd na Mikołajki od Coca-Cola
Informacja prasowa Warszawa, 06.12.2021 „Cofnąć czas, czyli świąteczne spotkania” Serial podcastowy z plejadą gwiazd na Mikołajki od Coca-Cola 6 grudnia Coca-Cola zaprasza wszystkich na opowieść

Informacja prasowa Warszawa, 06.12.2021

„Cofnąć czas, czyli świąteczne spotkania”
Serial podcastowy z plejadą gwiazd na Mikołajki od Coca-Cola

6 grudnia Coca-Cola zaprasza wszystkich na opowieść pełną magii. „Cofnąć czas, czyli świąteczne spotkania”, to wielowątkowa historia, w której losy barwnych postaci przeplatają się ze sobą w prawdziwie magicznej atmosferze świąt. Całość dopełnia gwiazdorska obsada. W rolach głównych Dawid Ogrodnik i Marta Żmuda Trzebiatowska. Towarzyszą im: Cezary Pazura, Piotr Fronczewski, Danuta Stenka i wiele innych gwiazd. Czteroodcinkowy serial podcastowy będzie dostępny bezpłatnie na kanałach Coca-Cola Polska na Spotify i YouTube.

Opowieść zaczyna się 24 grudnia 2005 roku, w pociągu na trasie Gdańsk-Sopot. Dwoje, nie całkiem obcych sobie ludzi, połączył los. Kilka lat później, historia ich miłości mocno się skomplikuje. Jaki będzie finał tej świątecznej historii – czy miłość potrafi cofnąć czas oraz czy uczciwość należy do przeszłości? Plejada gwiazd, niespotykane zwroty akcji, odrobina tajemnicy i duża dawka humoru to przepis na historię pełną magii.

Wsłuchać się w nią będzie można, dzięki nowatorskiemu projektowi marki Coca-Cola. — Polska jest jednym z najszybciej rozwijających się rynków podcastowych w Europie. — mówi Klaudia Pac, Brand Manager marki Coca-Cola — Formaty audio zyskują każdego dnia nowych fanów, a podcasty stają się coraz bardziej popularnym medium. Mamy nadzieję, że cztery, 40-minutowe odcinki serialu będą trafionym mikołajkowym prezentem od naszej marki — podkreśla.
To pierwsza tego typu produkcja na rynku seriali audio, stworzona przez dużą markę i głośne nazwiska. Scenariusz do niej napisał reżyser i pisarz Wojciech Kukuła, który jednocześnie wyreżyserował podcast. Muzykę do serialu stworzył Daniel Spaleniak, kompozytor i producent znany m.in. z oprawy muzycznej do amerykańskich hitów Netflixa czy Hulu, takich jak Elementary, Ozark czy Shut Eye.

A to już wiesz?  3 rzeczy, które musisz wiedzieć na temat reklam na Instagramie

W obsadzie znaleźli się znani polscy aktorzy: Dawid Ogrodnik, Marta Żmuda-Trzebiatowska, Karolina Bacia, Cezary Pazura, Rafał Zawierucha, Sebastian Stankiewicz, Piotr Fronczewski, Wiktoria Gorodeckaja, Krzysztof Wakuliński, Danuta Stenka, Joanna Kuberska, Ewa Kania, Jakub Strach, Sławomir Pacek, Marek Barbasiewicz oraz znana influencerka Julia Kostera. Swojego głosu użyczył także Maciej Gudowski, który wcielił się jak zawsze w rolę lektora.
— Praca nad rolą w podcaście wygląda podobnie jak praca nad rolą w filmie, jedyną różnicą jest to, że gra się głosem — mówi Cezary Pazura. — Trzeba dobrze poznać postać, zrozumieć ją i jej emocje, aby stworzyć wiarygodny przekaz. Niezwykle ważne jest także dobranie aktora do temperamentu postaci, dzięki czemu można odpowiednio wczuć się w graną osobę. Czy to się udało w podcaście „Cofnąć czas, czyli świąteczne spotkania”? Przekonajcie się sami — zachęca.
Niewątpliwym atutem podcastu jest wykorzystanie technologii dźwięku binauralnego, nazywanego „dźwiękowym 3D”. Dzięki niemu podczas odtwarzania serialu na słuchawkach odbiorca słyszy dźwięki dochodzące ze wszystkich stron i może precyzyjnie wskazać, gdzie znajduje się dana postać. Zabieg ten pozwala słuchaczowi stać się częścią serialu i jeszcze bardziej zaangażować się w intrygującą fabułę.

— Coca-Cola to nie tylko napój — mówi Klaudia Pac — To cały świat marki, który kreujemy i pokazujemy. Każde nasze działanie jest realizowane z myślą o naszych konsumentach. Chcemy dawać im radość, dostarczać samych magicznych i pozytywnych momentów, szczególnie w dzisiejszych, trudnych czasach. Nie inaczej jest z podcastem. Chcemy, by dzięki niemu konsumenci weszli w świat marki w niespotykany dotąd sposób. By wygodnie rozsiedli się w fotelu, otworzyli ulubioną Coca-Colę i przez cztery odcinki odcięli się od zewnętrznego świata. Mamy nadzieję, że historia w pełni ich pochłonie i będzie oddziaływała na wszystkie zmysły, tak jak to robi nasz ikoniczny napój — dodaje Pac.

A to już wiesz?  Jak manipulują nami reklamy? 3 największe pułapki

O The Coca-Cola Company
The Coca‑Cola Company (kod NYSE: KO) jest spółką produkującą napoje, oferującą swój asortyment w ponad 200 krajach i terytoriach. Celem The Coca‑Cola Company jest niesienie orzeźwienia światu i wprowadzenie w nim pozytywnej zmiany. Sprzedajemy wiele wartych miliardy dolarów marek w kilku kategoriach napojów na całym świecie. Nasze portfolio marek napojów gazowanych obejmuje takie napoje jak Coca‑Cola, Sprite i Fanta. Nasze marki nawadniające, sportowe, kawowe i herbaciane to Dasani, smartwater, vitaminwater, Topo Chico, Powerade, Costa, Georgia, Gold Peak, Honest i Ayataka. Nasze marki odżywek, soków, napojów mlecznych i roślinnych to Minute Maid, Simply, innocent, Del Valle, fairlife i AdeS.
Nieustannie udoskonalamy nasze portfolio: od redukcji cukru w naszych napojach po wprowadzanie na rynek innowacyjnych produktów. Staramy się pozytywnie wpływać na życie ludzi, społeczności i całą naszą planetę przez uzupełnianie zapasów wody, recykling opakowań, zrównoważone praktyki pozyskiwania zasobów i redukcję emisji dwutlenku węgla w całym naszym łańcuchu wartości. Wraz z naszymi rozlewcami zatrudniamy ponad 700 000 osób, przyczyniając się do zwiększenia ekonomicznych możliwości w lokalnych społecznościach na całym świecie.

O firmach systemu Coca-Cola w Polsce:
System firm Coca-Cola w Polsce składa się z dwóch spółek: Coca-Cola Poland Services Sp. z o.o. oraz Coca-Cola HBC Polska Sp. z o.o. Coca-Cola Poland Services jest spółką zależną The Coca-Cola Company, właściciela wiodących marek napojów bezalkoholowych, obecnych w ponad 200 krajach świata. Coca-Cola HBC Polska to oddział Coca-Cola Hellenic Bottling Company, będącej pod względem sprzedaży drugim na świecie rozlewcą napojów The Coca-Cola Company, docierającym do ponad 590 milionów konsumentów. Wśród marek dostępnych na naszym rynku figurują: napoje gazowane Coca-Cola, Coca-Cola Zero, Coke Energy, Cherry Coke, Fanta, Sprite, Kinley Tonic, soki, nektary i napoje owocowe Cappy, wody mineralne Kropla Beskidu i Kropla Delice, napoje energetyzujące Burn, Monster Energy i Predator oraz napoje herbaciane. Od lutego 2020 r. w ofercie dystrybucyjnej Coca-Cola HBC Polska znajdują się także wyroby alkoholowe: wódka Potocki, wódki Nemiroff Original, Nemiroff Delicat, Nemiroff Citron, Nemiroff Pear, Nemiroff De Luxe, Nemiroff De Luxe Honey Pepper, Nemiroff De Luxe Rested in Barell, Nemiroff De Luxe Bold Orange, Nemiroff De Luxe Burn Pear, Nemiroff De Luxe Wild Cranberry oraz produkty Campari: Cinzano Prosseco, Cinzano Asti, Cinzano Pinot Chardonay, Cinzano Pro Sprits, Cinzano Dry Edition, Cinzano Rose Sweet, Cinzano Vermuth Rosso, Cinzano Vermuth Bianco i Cinzano Vermuth Extra Dry, gin Bulldog, gin Bickens, tequila Espolon Reposado oraz Blanco oraz likiery Frangelico i Grand Manier Cord.

A to już wiesz?  3 rzeczy, które musisz wiedzieć na temat reklam na Instagramie

Firmy z systemu Coca-Cola są liderem na polskim rynku napojów bezalkoholowych. Zatrudniają łącznie niemal 1800 osób. Od 2012 r. firmy zainwestowały w Polsce 1 mld zł. 92% produktów Coca-Cola dostępnych na polskim rynku produkowanych jest w polskich fabrykach, zaś że każda złotówka dochodu wygenerowana przez nas pomogła wytworzyć kolejne prawie 3,8 zł dochodu w gospodarce.

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy