Informacja prasowaŁódź, 26 września 2019 Dzień Chłopaka tuż tuż – zamiast głupot daj mu stylJuż w poniedziałek, 30 września Dzień Chłopaka. Mimo, że nie jest to święto tak znane i często obchodzone jak Dzień Ko
Informacja prasowa Wrocław, 15.02.2018Popularna pod każdą szerokością geograficzną, wnosi w zwykłą codzienność włoski żar i pasję, a w dodatku dostępna jest o każdej porze dnia i nocy. Bohaterka, do
Intensywny, dymny aromat wędzonych specjałów idealnie komponuje się z ostatnimi dniami jesieni, kiedy w kuchni coraz częściej pojawiają się potrawy cięższe i bardziej treściwe, niż ma to miejsce w czasie ciepłych miesięcy
Koniec roku 2019 i początek 2020 roku to dla marki SMSL bardzo udany okres. Począwszy od niedawno opisywanego modelu SMSL M500, którym zainteresowanie przeszło wszelkie oczekiwania, po nowości jakie właśnie trafiły do sprzedaż
Każdy sportowiec, zarówno amator jak i zawodowiec, uwzględnia w swoim planie dnia trening. Najważniejsze jest to, aby był odpowiednio rozłożony i przynosił efekty. Inaczej może się to skończyć brakiem motywacji lub zwyczajn
Bridgestone, światowy partner Olimpijski i Paraolimpijski,będzie wspierać biegaczy podczas największego maratonu w PolsceBridgestone – największy na świecie producent opon i wyrobów z gumy oraz światowy partner Olimpijski i
Narzekacie, że Wasze dzieci, mężowie, żony siedzą non-stop na „fejsie”? W porównaniu do reszty Europy nie jest wcale tak tragicznie!Dzień bez mediów społecznościowych to dla wielu z nas dzień stracony. Trzeba sprawdzić
Wypadki, kradzieże i awarie to miliardowe straty dla firm –ograniczyć je mogą inteligentne systemy wideoWarszawa, 8 stycznia 2019 – W latach 2015–2017 w co trzeciej firmie doszło do wypadku w pracy . W pierwszym półroczu
Ogólnopolski Program Promocyjny „Doceń polskie”Każdy z laureatów programu promocyjnego „Doceń polskie” otrzymuje pakiet aż 12 różnorodnych narzędzi wspierających jego działalność. Profesjonalne zdjęcia żywności
Efekt Fake news (w biznesie, nauce, mediach)07-12-2017 | 10:49 | WarszawaInternet jest główną wylęgarnią fake news’ów uważa trzy czwarte respondentów, którzy wzięli udział w badaniu PAYBACK Opinion Poll. Problem fałszyw