Napoje

Co łączy Ushera, Usaina Bolta i Serenę Williams?

Co łączy Ushera, Usaina Bolta i Serenę Williams?
Informacja dla mediów RUSZA WYZWANIE PEPSI 2015! DO WSPÓLNEJ ZABAWY ZAPRASZAJĄ GWIAZDY ZE ŚWIATA MUZYKI, DESIGNU I SPORTU! Warszawa, 13 marca 2015 r. ? Co

Informacja dla mediów
RUSZA WYZWANIE PEPSI 2015!
DO WSPÓLNEJ ZABAWY ZAPRASZAJĄ GWIAZDY ZE ŚWIATA
MUZYKI, DESIGNU I SPORTU!

Warszawa, 13 marca 2015 r. ? Co łączy Ushera, Usaina Bolta i Serenę Williams? Nie tylko światowa sława i miliony dolarów na koncie. Oni wszyscy uwielbiają przekraczać własne granice i podejmować wyzwania. Dlatego właśnie ich Pepsi mianowała ambasadorami zupełnie nowej odsłony światowej kampanii Wyzwanie Pepsi, która rusza już dzisiaj! Z okazji 40-lecia legendarnej kampanii, Pepsi będzie inspirować do podejmowania wyzwań i przełamywania schematów. Już dziś startuje w Polsce pierwsze Wyzwanie Pepsi, które obudzi pokłady Waszej kreatywności!

Będzie się działo!
Co Was czeka w najbliższych miesiącach? Szczegóły zdradza Michał Szewczyk, Brand Manager Pepsi Poland, PepsiCo:
?Pepsi inspiruje ludzi do tego, by zerwali z rutyną i przekraczali własne bariery. Dlatego przez najbliższe miesiące, na www.pepsi.pl, Pepsi będzie rzucać Wyzwania w takich dziedzinach jak m.in.: technologia, muzyka, czy sport. W marcu stawiamy na design i kreatywność – podejmijcie Wyzwanie Pepsi!?- zachęca Michał Szewczyk.

Projektanci na start!
Już teraz każdy może podjąć pierwsze wyzwanie i zaprojektować puszkę Pepsi. Jak to zrobić? Wystarczy wejść na stronę www.pepsi.pl i skorzystać z aplikacji #Projektpucha. Zwycięskie projekty latem trafią do sklepów w całej Polsce! Do zabawy zagrzewa projektant Maciek Sieradzky, który sam uwielbia bawić się konwencją i przełamywać schematy. Dodatkowo Maciek Sieradzky wybierze 3 najbardziej kreatywne projekty i zaprosi ich autorów do swojego butiku w Warszawie, gdzie stworzy T-shirty zainspirowane projektami ich puszek!

Sięgamy gwiazd!
Do podejmowania wyzwań na całym świecie zachęcać będą ambasadorzy Pepsi ? gwiazdy, które nieustannie przekraczają granice możliwości i biją kolejne rekordy, m.in.:
? Usher, zdobywca 8 nagród Grammy z 65 milionami sprzedanych płyt na koncie
? Serena Williams, 19-krotna zwyciężczyni turniejów wielkoszlemowych i najbardziej utytułowana tenisistka w historii
? James Rodríguez, wschodząca gwiazda piłki nożnej, zawodnik Realu Madryt i reprezentacji Kolumbii
? Usain Bolt, najszybszy człowiek świata i sześciokrotny medalista olimpijski
? Nicola Formichetti, światowej sławy projektant mody, który współpracował z Dieslem i Lady Gagą
? Jerome Jarre, niekwestionowana gwiazda mediów społecznościowych z największą liczbą fanów na Snapchat

A to już wiesz?  Herbata na stok

To nie koniec atrakcji! Już w kwietniu i maju czekają na Was kolejne wyzwania. Jeśli chcecie być na bieżąco, śledźcie profil Pepsi na Facebooku.

Puszka_Wyzwanie Pepsi 2015

Ambasadorzy Wyzwania Pepsi 2015_ikony emoji

James Rodriguez_ambasador Wyzwania Pepsi 2015_ikony emoji

Jerome Jarre_ambasador Wyzwania Pepsi 2015_ikony emoji

Maciej Sieradzky_polski ambasador pierwszego Wyzwania Pepsi 2015_Projektpucha

NicolaFormichetti_ambasador Wyzwania Pepsi 2015_ikony emoji

SerenaWilliams_ambasador Wyzwania Pepsi 2015_ikony emoji

UsainBolt_ambasador Wyzwania Pepsi 2015_ikony emoji

Usher_ambasador Wyzwania Pepsi 2015_ikony emoji

Logo_Wyzwanie Pepsi 2015

O firmie PepsiCo
Konsumenci w ponad 200 krajach i regionach na całym świecie sięgają po produkty firmy PepsiCo miliard razy dziennie. Łączny przychód netto pochodzący ze sprzedaży produktów żywnościowych i napojów oferowanych przez przedsiębiorstwa Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker i Tropicana, wchodzące w skład koncernu PepsiCo, wyniósł w 2014 roku ponad 66 mld dolarów amerykańskich. W swoim globalnym portfolio PepsiCo posiada szeroką i różnorodną ofertę produktów żywnościowych i napojów oferowanych pod wieloma markami, a każda z 22 najlepiej sprzedających się marek generuje w ciągu roku przychody na poziomie ponad miliarda dolarów amerykańskich.

Działalność PepsiCo opiera się na filozofii ?Performance with Purpose?, co oznacza, że firma koncentruje się na osiąganiu wysokich wyników finansowych, jednocześnie dbając o zrównoważony wzrost. Zgodnie z filozofią ?Performance with Purpose?, PepsiCo oferuje szeroki wybór produktów żywnościowych i napojów, od przekąsek po produkty o profilu prozdrowotnym, poszukuje innowacyjnych sposobów pozwalających ograniczać wpływ swojej działalności na środowisko oraz zmniejszać koszty operacyjne, firma zapewnia bezpieczne i sprzyjające warunki pracy wszystkim swoim pracowników na świecie, a także szanuje, wspiera i inwestuje w rozwój społeczności lokalnych, w których prowadzi działalność. Więcej informacji na temat PepsiCo jest dostępnych na globalnej witrynie pod adresem www.pepsico.com oraz na polskiej stronie firmy www.pepsicopoland.com.

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy