Aktualności Napoje

Gwiazdy futbolu w produkcjach oczami wykonujący artystów

Gwiazdy futbolu w produkcjach oczami wykonujący artystów
Informacjaprasowa PEPSI ?THE ART OF FOOTBALL? ŚWIATOWEJ SŁAWY PIŁKARZE, UZNANY FOTOGRAF IKREATYWNI ARTYŚCI STREET ART W JAKIEJŚ LIDZE! Warszawa, 16 kwietnia 2014 r.? Gwiazdy futbolu

Informacjaprasowa

PEPSI ?THE ART OF FOOTBALL?
ŚWIATOWEJ SŁAWY PIŁKARZE, UZNANY FOTOGRAF IKREATYWNI ARTYŚCI STREET ART
W JAKIEJŚ LIDZE!

Warszawa, 16 kwietnia 2014 r.? Gwiazdy futbolu od zawsze budzą gorące emocje fanów piłkarskich na całkowitym świecie. Kiedy na tym polu wypada sztuka uliczna? Wzbierająca fala kreatywnego streetartu zalewa cały glob, zachwyca kreatywnością i inspiruje!Czy można połączyć tak dwa różne światy? Pepsi w ekscytującym projekcie ?The Art of Football?,będącym ważnączęściątegorocznej kampaniifutbolowejtej marki, udowadnia, że istnieje toż możliwe.

Do wymiany w ramach projektu ?The Art of Football? Pepsi zaprosiła sześciu światowej sławypiłkarzy. Obecnie samo spośród tych nazwisk wśród piłkarskich fanów może wywołać okrzyk zachwytu, a co tylko sześć!Leo Messi, Sergio Agüero, Robin van Persie, Sergio Ramos, David Luiz i Jack Wilshere ? oni wszyscy wzięli wkład w niniejszym planie i zostali globalnymi ambasadorami jakości w 2014 roku.Znanego nowojorskiegofotografaDanny?egoClinchapoproszono o wykonanie surowych, czarno-białych zdjęć, które odpowiadałyby wyjątkowy charakter piłkarzy.

?Wykonanie zdjęć sześciu niezwykle dynamicznym piłkarzom stanowiło dla mnie ekscytującym wyzwaniem. Na ostatnich gospodarczych w organizacji zdjęciach doskonale widać osobowość sportowców? ? powiedział DannyClinch.

https://www.youtube.com/watch?v=v2ZjxTHwppg

Gdy zawsze tak podkreślić energiękażdej gwiazdy futbolu? Z ostatnim wyzwaniem zmierzyło się sześciu znakomitych artystów street art ?Hattie Stewart, brytyjska ilustratorka młodego pokolenia;
Jaz ? artysta miejski z Argentyny; Ricardo AKN ? brazylijski ilustrator i artysta uliczny; Zosen ? artysta sztuk wizualnych realizujący w Barcelonie; Ever ? argentyński artysta uliczny oraz MerijnHos ? artysta sztuk wizualnych z Holandii.Młodzi artyści, pochodzący z tych jedynych krajów, co sześciu piłkarzy,przekształcili czarno-białe zdjęcia w duże dynamizmui unikalne grafiki.Na ich funkcjach gwiazdy futbolu sprawiają wrażenie, jakby stanowiły w ruchu. Także dzięki zastosowaniu dynamicznej kreski oraz wyraźnych kolorów, udało się znakomicie zilustrowaćpasję i kreatywność piłkarzy.

Sześć spektakularnych grafik, każda wielkości około 3 x 3 metry, po raz pierwszy zaprezentowano w lutym br. podczas eventu w londyńskiej galerii Steve?a Lazaridesa, jednego z pionierów streetartu oraz odkrywcy Banksy?ego, popularnego na całkowitym świecie artysty ulicznego.

A to już wiesz?  Podrobione dzieła sztuki i remonty po taniości. Przestępstwa przeciwko zabytkom z życia wzięte

?Połączenie żywej energii streetartu z zwykłymi czarno-białymi zdjęciami oddziałuje na odbiorcachogromne wrażenie. W niniejszym projekcieartyści mogą pokazać swój unikalny stylw zupełnie nowy środek. Zazwyczaj ludzie idąc ulicą trzymają się na chwila minut, by zobaczyć ich funkcje, tym zupełnie są to trwałe dzieła sztuki, zaprezentowane na płótnach. Ta dziwna kolekcja prac dowodzi, że udało się połączyć te dwa elementy w bardzo nowy technologia? ? powiedział Steve Lazarides.

Nowy projekt ?The Art of Football? jest istotną cechą tegorocznej kampanii futbolowej Pepsi.
Sergio Ramos_autor grafiki - Zosen-006-2014-04-16 _ 18_27_02-75

David Luiz_autor grafiki - Ricardo AKN-001-2014-04-16 _ 18_27_02-75

Jack Wilshere_autor grafiki - Hattie Stewart-002-2014-04-16 _ 18_27_02-75

Leo Messi_autor grafiki - Ever-003-2014-04-16 _ 18_27_02-75

Robin van Persie_autor grafiki - Merijn Hos-004-2014-04-16 _ 18_27_02-75

Sergio Aguero_autor grafiki - Jaz-005-2014-04-16 _ 18_27_02-75

?Zarówno artyści, kiedy również piłkarzeznani są z dobrej pasji, energii i kreatywności. Dzięki temu jest pomiędzy nimi instynktownepołączenie. Pepsi z dużą pasją zaangażowało się w obecny piękny, artystyczny projekt, w którym udało się wspaniale oddać dynamizm światowej sławy piłkarzy.Poprzez innowacyjną fuzję świata sztuki i piłki nożnej, Pepsi zachęca klientów do działania się satysfakcją z gry, co idealnie odpowiada nasze motto ?Żyj chwilą??? powiedziała Magda Kuźnik, Senior Brand Manager Pepsi Poland.
Aby poznać kulisy prac artystów w ramach projektu Pepsi ?The Art of Football?zapraszamy do wprowadzenia się z filmem video dostępnym pod tym linkiem: https://www.youtube.com/watch?v=v2ZjxTHwppg&feature=youtu.be.

GRATKA DLA KOLEKCJONERÓW! ? LIMITOWANA EDYCJA PUSZEK PEPSI Z WIZERUNKAMI GWIAZD FUTBOLU
Z racji tegorocznej globalnej zgodności z sześcioma światowej sławy piłkarzami, szczególnie dla miłośników futbolu Pepsi wpisałam na własny rynek limitowaną seriępuszek.Każda spośród nich istnieje częsta wizerunkiem jednego z pełnych ambasadorów Pepsi w 2014 roku ? Leo Messiego, Sergio Agüero, Robina van Persiego, Sergio Ramosa, Davida Luiza lub Jacka Wilshere?a.

Specjalnie na butelkach Pepsi i Pepsi Max o pojemności 0,5L, 1L, 1,5L 2l i 2,25loraz na puszce Pepsi Max wybiera się wizerunek Leo Messiego, w dzisiejszym czasie okrzykniętego ?geniuszem futbolu?!

Reklamy na materiał artystów street art, którzy otrzymali wkład w programie Pepsi ?The Art of Football?:
Hattie Stewart ? autorka grafikiJacka Wilshere?a? brytyjska Ilustratorka młodego pokolenia, któraszturmem przebija się do artystycznego świata. Jest popularna z wielkich, przygotowanych w komiksowym stylu grafik zdobiących okładki magazynów także z programów wystaw sklepowych. Ostatnio ogłosiła nawiązanie zgodności z projektantem mody Markiem Jacobsem.
Ever?autor grafiki Leo Messiego?Ever, czyli Nicolás Romerojest pochodzącymz Buenos Aires artystą, który inspirację ma z prac Francisa Bacona i Vincenta van Gogha. Ever jest dany z portretów, które realizuje przy wykorzystaniu farb w sprayu oraz nanoszonych pędzlem.
Jaz ? autor grafikiSergio Agüero? Franco Fasoli (znany jako Jaz) zaczynał swoją przygodę ze pracą, jako grafficiarz uliczny. Jest jednym z centralnych a znacznie popularnych twórców, którzy stosowalibyśmy pracę artystyczną na drogach Buenos Aires w połowie lat 90-tych.
MerijnHos ? autor grafikiRobina van Persiego? ilustrator i artysta wizualny chodzący w Holandii. Hos dzieli swój czas między pracę ilustratora na potrzeby projektów komercyjnych i rozwijanie swoich upodobań artystycznych, tworzenie projektów, organizowanie wystaw i tworzenie niezależnych publikacji.
Zosen ? autor grafiki Sergio Ramosa ? argentyński artysta, który urodził się w Buenos Aires a wychował w Barcelonie. Zosen prowadzi warsztaty graffiti w Barcelonie. Istnieje więcej współzałożycielem ulicznej marki odzieżowej AnimalBandido.
Ricardo AKN? autor grafiki DavidaLuiza ?brazylijski ilustrator, fotograf i artysta uliczny z S?o Paulo, który przenosi nowe poglądy na grunt sztuki miejskiej. Tworzy murale, istnieje więcej artystą plastykiem i ilustratorem.

A to już wiesz?  Jak nauczyć się grać w golfa? Weź udział w ogólnopolskiej akcji ?Uczymy grać w golfa?

Więcej danej dotyczących Pepsi wybiera się na karcie: www.pepsi.com.Zapraszamy także do śledzenia profilu Pepsi na Facebooku: https://pl-pl.facebook.com/PEPSIpl.

O firmie PepsiCo
PepsiCo jest światowym liderem w produkcji artykułów spożywczych i napojów ze średniorocznym przychodem netto sięgającym nawet 65 mld dolarów. W swoim globalnym portfolio PepsiCo posiada 22 różne linie produktów, z których każdy generuje w ciągu roku sprzedaż detaliczną na poziomie ponad miliarda dolarów. Nasze główne przedsiębiorstwa ? Quaker, Tropicana, Gatorade, Frito-Layi Pepsi-Cola ? wytwarzają również setki innych pożywnych, smacznych artykułów żywnościowych i napojów, które są uwielbiane przez konsumentów na całym świecie. Wszystkich pracowników PepsiCo łączy wyjątkowe zaangażowanie w sprawy zrównoważonego rozwoju. Realizując hasło ?Performance with Purpose? staramy się oferować szeroki wybór wysokiej jakości produktów, ograniczając przy tym wpływ na środowisko naturalne, redukując zużycie wody, energii oraz ilość opakowań, a także zapewniając znakomite warunki pracy naszym współpracownikom, szanując, wspierając i inwestując w rozwój społeczności lokalnych, gdzie działamy. Więcej informacji nt. PepsiCo jest dostępnych na globalnej stronie pod adresem www.pepsico.com oraz na polskiej stronie firmy www.pepsicopoland.com.

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy