Materiał prasowy, 17.07.2020Jak zakończyć związek „z klasą” i sprawnie, czyli mediacje rodzinne na pomoc relacjomWedług aktualnych danych GUS-u, na 100 zawartych małżeństw aż 33 kończy się rozwodem. Co więcej, ich li
Ogólnopolski Program Promocyjny „Doceń polskie”Pierwsza atestacja żywności organizowana w ramach Ogólnopolskiego Programu Promocyjnego „Doceń polskie” odbyła się w kwietniu 2011 roku. Od tego czasu, członkowie Loży E
Rynek samochodów używanych – aktualna sytuacja i prognozy na 2020 rokW 2019 roku odnotowano znaczący wzrost sprzedaży samochodów używanych przy jednoczesnym spowolnieniu w sprzedaży nowych aut. Skąd te nagłe ruchy w branży
Nowy rok – nowy uczeń. Jak się przygotować na powrót do szkoły?Powrót do szkoły to zdecydowanie emocjonalne przeżycie dla dziecka i jego rodzica. Jednak obok doświadczeń uczuciowych, dosięga nas także proza życia – ro
Warszawa, 23 maja 2018 r. Co dziesiąty polski internauta to małoletni w wieku od 7 do 14 lat – wynika z informacji podanej przez firmę Polskie Badanie Internetu. Aby zapewnić dzieciom bezpieczeństwo w wirtualnym świecie, opie
Koniec roku 2019 i początek 2020 roku to dla marki SMSL bardzo udany okres. Począwszy od niedawno opisywanego modelu SMSL M500, którym zainteresowanie przeszło wszelkie oczekiwania, po nowości jakie właśnie trafiły do sprzedaż
Informacja prasowa – PrestoGrudzień 2017Dbamy o to, co kobiety kochają najbardziej.Buty i torebki, jak nowe z marką Presto!Kobiety przywiązują szczególną uwagę do detali. Chcemy, aby nasze modowe skarby – buty i tor
Materiał prasowyW obecnych czasach coraz powszechniejszy jest trend zdrowego EKO życia. Jesteśmy bardziej świadomi wyborów: znacznie częściej czytamy etykiety, ceniąc jakość chętniej inwestujemy w produkty ekologiczne, zdro
Sprawdź praktyczne porady przed pojawianiem się lutowych przymrozkówPrzed nami uderzenie ostrej zimy i intensywnych opadów śniegu. Jak przewidują synoptycy mroźne powietrze nadciągające z Rosji i Skandynawii pojawi się w Pol
Dyskonty w oczach Polaków – case study marki KiKOd kilku lat możemy obserwować ewolucję dyskontów w Polsce. Ich pozycja na rynku wciąż się umacnia, a Polacy nieprzerwanie wybierają je jako miejsce robienia zakupów. Z czego