materiał prasowy1 października 2019 Unia zaprzecza sama sobie i stawia cele nie do spełnieniaZmiany klimatu to jedne z największych zagrożeń środowiskowych, społecznych, a także ekonomicznych. Europejska Agencja Środowisk
Nierozerwalna więź z dzieckiem – jak ją zbudować?Bycie rodzicem to zadanie niezwykle odpowiedzialne. Wychowanie malucha na dobrego i mądrego człowieka, który będzie potrafił prawidłowo funkcjonować w społeczeństwie, jes
Warszawa, 20 grudnia 2019Informacja prasowaPostanowienia noworoczne: co zrobić, aby więcej zaoszczędzić?8 procent. Jak wynika z badania University of Scranton, zaledwie tyle osób, które robią postanowienia noworoczne, w rzecz
Informacja dla mediówLay’s i gwiazdy światowego futbolu nakręcają emocje na stadionieWarszawa, 4 marca 2020 r.Ruszyła ogólnoeuropejska kampania reklamowa ulubionej na całym świecie marki przekąsek – Lay’s. W pełnym e
Jak powstaje dobra informacja prasowa?W idealnym świecie tworzyliby ją do spółki Henry Kissinger, Adam Mickiewicz i wróżbita Maciej. Na szczęście i bez nich można przygotować dobrą informację prasową, stosując sprawdzon�
Porządki po remoncie – sprawnie i szybkoWszechobecny kurz, zacieki farby czy plamy po zaprawie to typowy poremontowy krajobraz w mieszkaniu. A jeśli mamy – jak to Polacy – w wakacyjnych planach pojechać jeszcze po takiej zmia
Jak skompletować wyprawkę dla naszego ucznia i nie stracić nerwów? Początek roku szkolnego to duże przeżycie zarówno dla uczniów, jak i ich rodziców. To często niestety także nadwyrężenie portfela i nerwów podczas zakup
Zielona energia opanowuje świat. Państwa i biznes stawiają na odnawialne źródłaSzkocja w tym roku osiągnie miks energetyczny w całości oparty na OZE. Chiny i Indie inwestują ogromne sumy w rozwój tego sektora, a Google i Fa
Warszawa, 21.08.2018 r.Plecak na wagę złotaNa co zwrócić uwagę przy wyborze?Nawet sześć kilogramów! Tyle może ważyć tornister ucznia szkoły podstawowej. To o kilka kilogramów za dużo. Jak wynika z zaleceń Głównego I
Klient 4.0 – doświadczenia i emocje przyciągajądo e-sklepówKraków, 30 września 2020 – Pozytywne doświadczenie zakupowe skłania co trzeciego polskiego internautę do ponownego skorzystania z usług e-sklepu. Obsługa klie