23.10.2020, WarszawaDzień kundelka 25.X – Nasze relacje ze zwierzętami – czy potrafimy o nie zadbać?INFORMACJA PRASOWANasze relacje ze zwierzętami – czy potrafimy o nie zadbać?Pieskie życie pełne jest wyrzeczeń i
Informacja prasowa4 stycznia 2019, WarszawaNowy Rok – nowy ja. Niemal wszyscy, co roku w styczniu, jesteśmy gotowi na wprowadzenie życiowych zmian. Noworoczne postanowienia dotyczą prawie każdego obszaru naszego życia. Najczę
Warszawa, 23 grudnia 2019Informacja prasowaŚwiętuj z głową!Zbliżający się okres świąteczny to czas, w którym wiele osób wpada w sidła nadmiernego konsumpcjonizmu. Wszechobecne reklamy i promocje kuszące nas z każdej st
Informacja prasowaWarszawa, 14 czerwca 2019 r.Martyna Wojciechowska Osobą Wysokiej ReputacjiPremium Brand 2019Za nami 14. edycja badania reputacji osób, marek, firm i miast „Premium Brand”. Statuetka w kategorii Osoba Wysoki
Warszawa, 29 września 2017 r.Polscy przedsiębiorcy jako jedyni w Europie pozytywnie oceniają szansę na poprawę swojej sytuacji gospodarczej w najbliższym czasie – wynika z badania Global Business Monitor opracowanego na zlecen
Młodzi wybierają trening, a starsi – dietę. Jak odchudzają się Polacy?Polacy chcą odchudzać się pod nadzorem specjalisty. Ci starsi częściej decydują się na pomoc dietetyka, a młodsi – trenera personalnego – wynika
PROJEKT OGRODU – DOBRA INWESTYCJA W MARZENIA Zima to właściwy moment na przemyślenie, jakich zmian wymaga nasz ogród i otoczenie domu. Dobrze jest określić swoje oczekiwania i preferencje, ale warto też skorzystać z pomocy a
Szkoły przyszłości – jak technologia zmieni edukację?Warszawa, 27 stycznia 2020 – Postęp technologiczny zmienia przyzwyczajenia uczniów i nauczycieli. Już ponad 80% dzieci w wieku od 7 do 15 lat posiada telefon komórkowy,
Informacja prasowa z d. 10.10.2019Największe wydarzenie naukowe w Polsce.Gdynia E(x)plory Week startuje 23 październikaProjekty badawcze młodych naukowców z całego kraju, dyskusje ekspertów dotyczące przyszłości polskich sz
Warszawa, 27 kwietnie 2018 r.Informacja prasowa Firmy, które promują się w sieci wykorzystują dane użytkowników do zwiększania efektywności działań marketingowych. Przewidywanie zachowań i preferencji potencjalnych klient�