Informacja prasowaBo wszystko się zmienia – Interprint na Łódź Design FestivalZmiana to najdonośniejszy trend naszych czasów. Jej wagi nie sposób przecenić. Dlatego właśnie ona – globalna transformacja i trendy
Warszawa, 12 października 2017r.KOMUNIKAT PRASOWYKanał telewizyjny Da Vinci Learning przygotował wyjątkową produkcję, w pełni zrealizowaną w Polsce,z udziałem polskich rodzin, posiadającą wyjątkowo lubianą formułę tel
W związku z niedoborem wody pitnej na świecie, ponad 25 lat temu ONZ ustanowiła 22 marca Światowym Dniem Wody. Z tej okazji organizacja zwraca uwagę na kwestie dostępu do jej źródeł w krajach, gdzie sytuacja jest szczególnie
Raport Vertiv – do 2025 roku liczba serwerowni wzrośnie o 226 proc.Zaktualizowane prognozy rozwoju branży data center zakładają wzrost liczby projektów z wykorzystaniem brzegu sieci i zmniejszoną dostępność wyspecjalizowany
Warszawa, 14 grudnia 2017 r.Porównanie Europy, Azji i Ameryki PółnocnejZ problemem niezapłaconej faktury przynajmniej raz w miesiącu styka się ponad połowa firm badanych w 14. fali badania Bibby MSP Index. Blisko dla co czwart
Warszawa, 21 września 2017 rokuPrawie dwie trzecie małych i średnich przedsiębiorstw (65%) odczuwa niepokój wywołany globalną sytuacją gospodarczą, a tylko 7% wskazuje handel międzynarodowy jako najlepszy kierunek rozwoju sw
„Extra Szkolna Stołówka”Oto zwycięzcy! Już wkrótce remonty szkolnych stołówekProgram „Extra Szkolna Stołówka” dobiegł końca. W konkursie, który towarzyszył programowi, pięć szkół z całej Polski wygrało remo
Informacja prasowa, Warszawa 27.10.2017r.W poniedziałek, 23 października w Luksemburgu odbyło się spotkanie Rady Unii Europejskiej w sprawie zmian w Dyrektywie o pracownikach delegowanych. Zgodnie z przyjętym przez organ stanowis
Wyzwanie małych i średnich firm: pracować mądrzejWarszawa, 23 czerwca 2020 – Według badań pracownicy mogą tracić nawet 30% czasu na szukanie, przygotowywanie i zabezpieczanie informacji, a kolejne 20% na tworzenie plików z
Warszawa, 27 kwietnie 2018 r.Informacja prasowa Firmy, które promują się w sieci wykorzystują dane użytkowników do zwiększania efektywności działań marketingowych. Przewidywanie zachowań i preferencji potencjalnych klient�