Nakładem Wydawnictwa Świętego Wojciechaukazała się książka Terry’ego Brennana „Tajemny szyfr”.Jest to najnowszy tytuł w serii „Strefa sensacji”To odkrycie może wstrząsnąć światemW trakcie remontu jednej z now
Warszawa, 12 grudnia 2018 r.Informacja prasowa5 kroków do powiedzenia „przepraszam”Podobno, jak mówią słowa piosenki: „Miłość ci wszystko wybaczy”. Niestety, jak się okazuje, w życiu codziennym często mamy problem
Wrocław, 06.10.2020 r.Informacja prasowaPodsumowanie akcji Otwarci na emocjeWsparcie dzieci z Wrocławia w kryzysie psychicznymNa początku października, Aleja Bielany wraz z partnerami: Fundacją PozyTYwka oraz Stowarzyszeniem P
Zielono im! O bohaterach, którzy zawsze grają fairZachęcanie dzieci do ruchu, popularyzacja piłki nożnej wśród najmłodszych i zabawa przez sport, rozwój pasji w najczystszej postaci, a także szansa na odkrycie talentu. Wydaw
Informacja prasowa Wrocław, 15.02.2018Popularna pod każdą szerokością geograficzną, wnosi w zwykłą codzienność włoski żar i pasję, a w dodatku dostępna jest o każdej porze dnia i nocy. Bohaterka, do
Wyzwanie małych i średnich firm: pracować mądrzejWarszawa, 23 czerwca 2020 – Według badań pracownicy mogą tracić nawet 30% czasu na szukanie, przygotowywanie i zabezpieczanie informacji, a kolejne 20% na tworzenie plików z
Z dziećmi, przyjaciółkami, a może tylko we dwoje?Pomysły na imprezę sylwestrową w domuSylwester tuż tuż, a my wcale nie mamy ochoty na spędzanie go na hucznej imprezie w imponującej, ale niekoniecznie wygodnej kreacji? Je�
Warszawa, 11.02.2019 r.Informacja prasowa Oszustwa na „RODO”: fałszywe wezwania do zapłaty „W trakcie przeprowadzania czynności sprawdzających przez Głównego Inspektora Nadzoru Ochrony Danych Osobowych (…) ujawnione zo
Warszawa 23.11.2017Z tysięcy osób na castingach, dziś w grze o wielką wygraną została czwórka największych muzycznych wojowników: Maja Kapłon, Marta Gałuszewska, Michał Szczygieł i Łukasz Łyczkowski. Finał coraz bliże
Efekt Fake news (w biznesie, nauce, mediach)07-12-2017 | 10:49 | WarszawaInternet jest główną wylęgarnią fake news’ów uważa trzy czwarte respondentów, którzy wzięli udział w badaniu PAYBACK Opinion Poll. Problem fałszyw