Informacja dla mediówLay’s i gwiazdy światowego futbolu nakręcają emocje na stadionieWarszawa, 4 marca 2020 r.Ruszyła ogólnoeuropejska kampania reklamowa ulubionej na całym świecie marki przekąsek – Lay’s. W pełnym e
813 milionów prób cyberataków w pół rokuKraków, 7 marca 2019 r. – Według danych firmy F-Secure liczba podjętych prób cyberataków w 2018 roku wzrosła o 32% w stosunku do roku poprzedniego. Ankieta przeprowadzona wśród o
INFORMACJA PRASOWAWarszawa, 05-03-2018NAUKA POPRZEZ ZABAWĘ,CZYLI JAK RODZICE MOGĄ WSPIERAĆ SWOJE DZIECI W ROZWOJU.Nasza inteligencja w 50% jest uwarunkowana genetycznie, a w 50% stanowi wynik wpływów środowiskowych . Wiedząc
Materiały prasowe, lipiec 2019 r.Wakacyjne podróże tylko z OCHNIK!Lato inspiruje do długo wyczekiwanych podróży, weekendowych eskapadi spontanicznych wyjazdów w nieznane. Zanim wyruszycie w drogę, sprawdźcie bogatą ofertę
Informacja prasowaWarszawa, 9 grudnia 2019 r.Imprezowe kartofle, czyli uczta dla każdego!Organizując przyjęcie w domu, spotkanie rodzinne czy imprezowy wieczór z przyjaciółmi często zastanawiamy się, co wyjątkowego podać n
Informacja prasowa – GosiaListopad 2017Rewolucyjny mop obrotowy marki Gosia Gdy już myślisz, że w kwestii sprzątania nie da się wymyślić nic nowego, co pomogłoby w szybkim i skutecznym uporaniu się z domowymi obowiązkami
17.09.2020Za tydzień rusza projekt pilotażowy „Kobieca infolinia – Gedeon Richter i Fundacja Edukacji Społecznej w trosce o zdrowie kobiet”Już 24 września wystartuje bezpłatna infolinia dla pełnoletnich kobiet, które zn
Warszawa, 19 października 2017 r.Kuszące słońcem lato skutecznie zniechęca do spędzania czasu na pracach domowych. Jesienią, kiedy aura nie sprzyja aktywnościom na świeżym powietrzu, dawkę wakacyjnej energii warto spożytko
Prezent dla noworodka. Co podarować maluszkowi?Twoja siostra lub koleżanka niedawno urodziła dziecko? W takiej sytuacji nie pozostaje nic innego jak przywitać nowo narodzonego maluszka i pogratulować szczęśliwym rodzicom. Pojaw
Warszawa, 27 kwietnie 2018 r.Informacja prasowa Firmy, które promują się w sieci wykorzystują dane użytkowników do zwiększania efektywności działań marketingowych. Przewidywanie zachowań i preferencji potencjalnych klient�