Informacja prasowaWarszawa, 14 czerwca 2019 r.Martyna Wojciechowska Osobą Wysokiej ReputacjiPremium Brand 2019Za nami 14. edycja badania reputacji osób, marek, firm i miast „Premium Brand”. Statuetka w kategorii Osoba Wysoki
Rewia kolorów!Szykujemy się do malowania ścianWybór koloru ścian to bardzo ważna decyzja towarzysząca urządzaniu lub remontowi każdego wnętrza. Choć efekt naszych prac będzie prawdopodobnie towarzyszył nam dłużej niż
Warszawa, 21.05.2018r.Przewoźnicy mówią stanowcze „nie” dla projektu ustawy o czasie pracy kierowców zawodowych82% właścicieli firm transportowych przebadanych w trakcie konsultacji społecznych przez Zrzeszenie Międzynar
Warszawa, 18.06.2019 r.P&G rozpoczyna wieloletni program edukacji ekologicznej „Czysta Ziemia”Procter & Gamble, lider branży FMCG na świecie, rozpoczął w Polsce pierwszą edycję programu „Czysta Ziemia”. To wie
Warszawa, 11.02.2019 r.Informacja prasowa Oszustwa na „RODO”: fałszywe wezwania do zapłaty „W trakcie przeprowadzania czynności sprawdzających przez Głównego Inspektora Nadzoru Ochrony Danych Osobowych (…) ujawnione zo
Warszawa, 19.07.2018r.Nastroje handlowców w obliczu zakazu handlu w niedzielęOgraniczenie handlu w niedzielę dla ponad 37% przedsiębiorców oznacza utrudnienia w funkcjonowaniu ich firm – pokazuje 15. fala badania Bibby MSP Ind
Największym bohaterem jest tata!Dotleń organizm, popraw samopoczucie i stwórz niepowtarzalny nastrój! W dzień ojca zabierz swoje dziecko na trening i zainspiruj je do działania. Pokazując mu zdrowe nawyki staniesz się jego sup
Choinka w Anglii i pierogi w Palermo – reprezentanci Polski o piłkarskich świętachGeneralne porządki, przygotowanie kolacji wigilijnej, przystrajanie choinek i pakowanie ostatnich prezentów. Dni przedświąteczne nie pozost
813 milionów prób cyberataków w pół rokuKraków, 7 marca 2019 r. – Według danych firmy F-Secure liczba podjętych prób cyberataków w 2018 roku wzrosła o 32% w stosunku do roku poprzedniego. Ankieta przeprowadzona wśród o
Efekt Fake news (w biznesie, nauce, mediach)07-12-2017 | 10:49 | WarszawaInternet jest główną wylęgarnią fake news’ów uważa trzy czwarte respondentów, którzy wzięli udział w badaniu PAYBACK Opinion Poll. Problem fałszyw