Informacja prasowaBo wszystko się zmienia – Interprint na Łódź Design FestivalZmiana to najdonośniejszy trend naszych czasów. Jej wagi nie sposób przecenić. Dlatego właśnie ona – globalna transformacja i trendy
Informacja prasowaWarszawa, 21 stycznia 2020 r.Burger czy sałatka? – Polacy coraz chętniej eliminują mięso z dietyCoraz więcej osób deklaruje rezygnację z mięsa lub znacząco ogranicza jego spożycie – niespełna 12% prz
Informacja prasowa Warszawa, 27.04.2018 r.Trzy najważniejsze aspektyMaj już tuż, tuż, a wraz z jego początkiem, dla niektórych n
Kuchenną przestrzeń w polskich domach coraz szczelniej wypełniają modne sprzęty. Tym ważniejsze staje się zapewnienie ilości miejsca odpowiedniej, by swobodnie poruszać się podczas gotowania. Jak sobie z tym radzimy? Jak wygl
RODO szansą na rozwój biznesu– raport Konica MinoltaWarszawa, 23 maja 2018 – Według badania opublikowanego przez Konica Minolta w pierwszym kwartale 2018 roku, aż 43% małych firm przyznaje, że nie ma wystarczającej wiedz
Informacja prasowa25 czerwca 2018, WarszawaGorący sezon koncertowy powoli rozkręca się na dobre. Niezależnie od tego, gdzie i na który z festiwali się wybierzemy ważne jest, byśmy mieli ze sobą kilka przydatnych akcesoriów.
Czy można spać na starej,niewygodnej wersalce?Często nie zdajemy sobie sprawy z tego, jak ogromne znaczenie dla zdrowia ma to na czym śpimy. Stary materac czy niewygodna wersalkaz pewnością nie zapewnią komfortowego snu, a mo
Warszawa, 4 grudnia 2019Różne oblicza wolontariatu – P&G celebruje Międzynarodowy Dzień WolontariuszaBlisko 500 pracowników Procter & Gamble wzięło w tym roku dział w licznych inicjatywach wolontariackich współo
Informacja prasowaWarszawa, 9 sierpnia 2018 r.Ulubione warzywa i owoce Polaków? Pomidory i jabłka na czeleW naszej diecie powinno znaleźć się codziennie przynajmniej pięć porcji warzyw i owoców. Tymczasem niemal 1/3 Polaków
Informacja prasowaWarszawa, 20 listopada 2019 r.Sałatkowe ziemniaki, czyli NIEzwykła odsłona kartofliMimo że ponad 50% respondentów, biorących udział w sondażu przeprowadzonymw ramach pierwszej edycji kampanii „Ziemniaki