O ludzkiej potrzebie posiadaniaZdobywanie i posiadanie dóbr materialnych potrafi stać się dla wielu z nas złudzeniem sensu życia. Skąd się to w nas bierze, że tak bardzo potrzebujemy otaczać się dobrami? Jakie koszty się z
Informacja prasowaWarszawa, 7 grudnia 2016 r.Bakalie – świąteczny „must have” nie tylko w kuchni Świąteczny dom pachnie korzennymi przyprawami i bakaliami. Stały się one nieodłącznym składnikiem przygotowywanych s
4 czerwca 2019 r.Za 30 lat ludziom zabraknie jedzenia – jeśli biznes nie będzie lepiej współpracować z naukowcamiW 2050 roku ludność na Ziemi będzie potrzebować dwukrotnie więcej żywności niż obecnie, a na razie wszyst
Już jutro Mikołajki, a wraz z nimi nie lada wyznanie jakim jest pierwsza grudniowa okazja do obdarowywania. Przedsmak świątecznej gorączki i wybór upominku dopasowanego do marzeń bliskiej osoby nie jest prostym zadaniem. Co wło
Przewodnik podróżników życiaW związku z ukazaniem się w sprzedaży książki zatytułowanej „Jak się zabić, by zmartwychwstać”, rozmawiamy o drodze ludzkiego życia w metaforze podroży z jej autorem, Konradem Wilkiem, tr
Informacja prasowaKraków, 25 sierpnia 2020 r.Jaki pokój w hotelu wybrać? Podpowiada autorska grafika Mercure Kraków Stare MiastoWspółczesne hotele na całym świecie, niezależnie od lokalizacji oferują swoim gościom szeroki
Informacja prasowa5 kwietnia 2018, WarszawaMiłośników sportu przybywa każdego roku, szczególnie na wiosnę, gdy po długiej zimie chcemy się pozbyć dodatkowych kilogramów. Jogging? Nordic walking? A może jazda na rowerze? Je
Warszawa, 1 grudnia 2017 r.Pomysł na prezent – co kupić wielbicielom zdrowego stylu życia?Święta tuż, tuż… Czas pomyśleć o upominkach, którymi wkrótce obdarujemy najbliższych. Co jednak podarować osobie, dla której
Informacja prasowa 18 lipca 2018, WarszawaRozgrzewka przed treningiem. Dlaczego jest ważna?Jednym z głównych grzechów osób zaczynających swoją przygodę ze sportem jest brak rozgrzewki. Powinniśmy ją wykonywać nie tylko po
Warszawa, 21 września 2017 rokuPrawie dwie trzecie małych i średnich przedsiębiorstw (65%) odczuwa niepokój wywołany globalną sytuacją gospodarczą, a tylko 7% wskazuje handel międzynarodowy jako najlepszy kierunek rozwoju sw