Plany to zadania z datą realizacji– KiK podsumowuje 2018 rok w PolscePrzekroczenie liczby 250 sklepów, działalność prospołeczna, osiągnięcie 1.000.000 polubień na fanpage marki na Facebooku, a co za tym idzie utrwalanie wi
Informacja prasowa Poznań, 16 listopada 2017 roku5 rzeczy, których nie wiedziałeś o Wielkiej Brytanii, a powinieneś!Choć powszechnie wiadomo, że w Wielkiej Brytanii samochody nadjeżdżają z lewej strony, w umywalce są dwa
KOMUNIKAT PRASOWYWarszawa, 22.07.2019PRZEDSIĘBIORCO, OD STYCZNIA 2020 ROKU ZAPŁACISZ WYŻSZĄ SKŁADKĘ ZUS!W czerwcu br. rząd przedstawił prognozy makroekonomiczne zawarte w założeniach projektu budżetu państwa na kolejny r
Informacja prasowaWarszawa, 07.05.2018r.Ile kosztowało polski transport wejście do UE?Z początkiem maja, Polska obchodziła 14. rocznicę wejścia do Unii Europejskiej. W ciągu tego okresu, nastąpiło wiele zmian, które wpłyn
Na jachcie czy campingu – jedz zdrowo!Choć wygodnym i popularnym rozwiązaniem są wyjazdy zorganizowane, wciąż znajdziemy miłośników biwakowania na campingu lub pełnych przygód rejsów jachtem. Jak zadbać o zdrowe posiłki
Chociaż za oknem wciąż króluje słońce, już niebawem znów przyjdzie się nam zmierzyć z kaprysami jesieni. Może się wydawać, że nadchodząca aura nie będzie sprzyjać biegowym wyczynom. Nic bardziej mylnego! W końcu na tr
• Podczas tegorocznych wakacji w naszej walizce nie może zabraknąć espadryli, sukienek w grochy oraz kulotów w motywy kwiatowe – to one reprezentują trendy na lato 2019.• Oprócz najmodniejszych elementów stroju, w trakcie
informacja prasowa, 22.01.2020 r. WarszawaInnoEnergy startuje z 6. edycją PowerUp! Challenge.Co mogą zyskać autorzy innowacyjnych pomysłów? Firma poszukuje najlepszych startupów, scaleupów oraz małych i średnich przedsiębi
Informacja prasowaWarszawa, 7 grudnia 2016 r.Bakalie – świąteczny „must have” nie tylko w kuchni Świąteczny dom pachnie korzennymi przyprawami i bakaliami. Stały się one nieodłącznym składnikiem przygotowywanych s
Klient 4.0 – doświadczenia i emocje przyciągajądo e-sklepówKraków, 30 września 2020 – Pozytywne doświadczenie zakupowe skłania co trzeciego polskiego internautę do ponownego skorzystania z usług e-sklepu. Obsługa klie