Informacja prasowaWarszawa, 31 sierpnia 2020 r.Zdrowa dieta i samopoczucie u dziecka idą w parzeDobrze się odżywiając, dzieci mają lepszy nastrój i energięSkąd dzieci czerpią energię do zabawy? Dlaczego mają huśtawkę n
20 sierpnia 2020 r.Nowy spin-off UW – wyszukiwarka na sterydach dla biznesu i inwestorówQuant_kit to nowa spółka technologiczna powołana przy Uniwersytecie Warszawskim. Jej celem jest wprowadzenie na rynek autorskiej technologi
Warszawa, 1 maja 2017 r.FIRESTONE Headliners of Tomorrow: Wojtek Szczepanik zagra na Open’er Festival Drugą edycję konkursu FIRESTONE Headliners of Tomorrow wygrał młody kompozytor i pianista, który łączy muzykę klasyczną
Informacja prasowa9 maja 2018, WarszawaNajczęstsze błędy w bieganiuWraz z nadejściem wiosny, okoliczne parki i ulice coraz częściej zostają opanowane przez biegaczy. Piękna pogoda zachęca do wyjścia z domu i uprawiania jog
HOTELE GRUPY ACCOR I ORBIS ZEBRAŁY PONAD 10 000 KSIĄŻEK DLA DZIECI!Hotele Grupy Accor i Orbis, w ramach obchodów Dnia Dziecka zaangażowały się w ogólnopolską akcję „Wielka Zbiórka Książek” Fundacji Zaczytani.org. Zgod
Przewodnik podróżników życiaW związku z ukazaniem się w sprzedaży książki zatytułowanej „Jak się zabić, by zmartwychwstać”, rozmawiamy o drodze ludzkiego życia w metaforze podroży z jej autorem, Konradem Wilkiem, tr
Informacja prasowaWarszawa, 2 sierpnia 2018 r.Wyjazd na wakacje to nie tylko wypoczynek w pięciogwiazdkowym hotelu z basenem i opcją all inclusive. Urlopowicze równie często decydują się na spędzenie czasu wolnego na łonie na
Informacja prasowaWarszawa, 2 grudnia 2019 r.Wymarzone ferie nastolatka? Obóz reżysersko-filmowy, wyjazd youtuberski i szkolenia z prowadzenia mediów społecznościowychMłodzi ludzie z utęsknieniem wyczekują zimowej przerwy.
Komunikat prasowy — Środa, 7 sierpnia 2019 r.FINAŁ IBIS MUSIC NA SCENIE FESTIWALU SZIGET 2019 W BUDAPESZCZIE – WŚRÓD FINALISTÓW POLSKI ZESPÓŁ SO FLOWPrzed nami finał muzycznej kampanii ibis MUSIC. Marka z dumą zaprezentu
INFORMACJA PRASOWAWarszawa, 22 października 2019 r. Czy rosnąca popularność samochodów elektrycznych wpływa na proces nabywania pojazdów przez klientów?Innowacje zmieniają zachowania konsumentów – to prawda znana już od