Wytrącone z rutynyPrzed pandemią większość kobiet żyła w permanentnym niedoczasie i napięciu myśląc, że inaczej we współczesnym świecie po prostu się nie da. Kwarantanna wytrąciła Polkiz rutyny i pokazała, że jednak
Informacja prasowaWarszawa, 17 września 2019 r.Spotkania prozdrowotne czy pokazy handlowe – o wprowadzaniu nas w błądSpecjalne zaproszenia na badania lekarskie, które finalnie okazują się handlową prezentacjąsą częstą
Kraków, 16 lipca 2019 r. Informacja prasowaJak wykorzystać różnice kulturowe, aby pokazać gościom gościnność?Nowe kierunki lotów do Polski są szansą dla rozwoju turystyki. W 2019 zainaugurowane zostało połączenie Duba
Informacja prasowa z dnia 20 września 2017 r. W dniach 18-21 października w Pomorskim Parku Naukowo-Technologicznym Gdynia odbędzie się kolejna edycja święta pasjonatów nauki – Gdynia E(x)plory Week. W programie finał n
Efekt Fake news (w biznesie, nauce, mediach)07-12-2017 | 10:49 | WarszawaInternet jest główną wylęgarnią fake news’ów uważa trzy czwarte respondentów, którzy wzięli udział w badaniu PAYBACK Opinion Poll. Problem fałszyw
Na horyzoncie długi weekend. Berlin, 19 kwietnia 2018 – Tegoroczna majówka prezentuje się wyjątkowo korzystnie. Wykorzystując jedynie 3 dni urlopowe, możesz liczyć na aż 9 dni wolnego! Jeśli jednak nie możesz pozwolić sob
Pod czym spać latem? Porady eksperta WendreSposobów by poradzić sobie z upałem w ciągu dnia jest mnóstwo, jednak co zrobić kiedy noce pod kołdrą okazują się zbyt gorące, a otwarte okno nie przynosi ulgi? Latem spokojny i
Śledząc mapę kulinarną świata szybko odkryjemy, że zasada „co kraj, to obyczaj” jest szczególnie żywa w kwestii śniadań. Jak wygląda klasyczny, francuski petit déjeuner? Ile kalorii ma wyjątkowo syte śniadanie angiels
Warszawa, 21.05.2018r.Przewoźnicy mówią stanowcze „nie” dla projektu ustawy o czasie pracy kierowców zawodowych82% właścicieli firm transportowych przebadanych w trakcie konsultacji społecznych przez Zrzeszenie Międzynar
Pomimo zaniku tradycji wielopokoleniowych domów Polacy cenią swoich dziadków. Jak wynika z badania opinii marki Optima Polacy najbardziej cenią swoich dziadków za ciepło i uśmiech (48,2%), a ponad połowa z nas chciałaby wyrazi