Kraków, 30 lipca 2019 r. Informacja prasowaWakacyjna etykieta – jak robić to dobrze?Opowieści o kiełbasie i jajkach na twardo w pociągach wpisały się już w historię podróży na wakacje i wydawałoby się, że wszyscy wyc
Warszawa, 14 września 2017Poradnik o stabilizacji dla biegaczy, czyli jak unikać urazów i poprawiać swoje wyniki?Bieganie to obecnie jeden z najpopularniejszych sportów. Niestety wraz ze zwiększającą się liczbą biegaczy
KOLEKCJA GARMIN MARQ PERFORMANCE EDITION– OSIĄGNIJ JESZCZE WIĘCEJWraz ze zaktualizowaną linią MARQ, do na rynek trafią modele z nowymi wersjami pasków oraz zestawy specjalistycznych smartwatchy MARQ Athlete, MARQ Adventur
Warszawa, 17.07.2018 r.Zdobycie idealnego kontrahenta to – w dobie wciąż rosnącej konkurencji oraz wzrostu gospodarczego – nie lada wyzwanie, a przecież stały i wiarygodny partner biznesowy jest dziś podstawą prawidłowego
Informacja prasowaTransformacja i trendy jakie rodzi – to temat tegorocznego Power Speech Maurizio Burrato, przedstawiciela zespołu projektowego Interprint, którego wysłuchać będzie można już za kilkanaście dni podczas �
Warszawa, 31 lipca 2019Informacja prasowaCzy Europa poradzi sobie z historyczną suszą?Skutki zmian klimatu, zwłaszcza wzrost częstotliwości i intensywności zjawisk ekstremalnych, występujące w ostatnich kilku dekadach pogł�
Warszawa, 15 lutego 2018 r.Brodka w poszukiwaniu wschodzących gwiazd,czyli III. edycja konkursu FIRESTONE Headliners of TomorrowWłaśnie rusza III. edycja FIRESTONE Headliners of Tomorrow. Przewodniczącą Jury i ambasadorką konk
Informacja prasowaWarszawa, 07 maja 2019 r.Pierwsze podmuchy wiosennego wiatru to coś, na co czekaliśmy przez długie zimowe miesiące. Wraz z nimi przyszedł czas na zmiany, relaks i dużą dawkę pozytywnej energii. Chętniej wyc
Praca zdalna to jeden z najczęściej oczekiwanych przez pracowników benefitów. Wielu z nich wskazuje możliwość pracy spoza biura jako jeden z najważniejszych aspektów pozafinansowych zatrudnienia. Eksperci Fortinet przypominaj�
DTP – forma promocji zawsze na czasiePogłoski o śmierci papieru w dobie komunikacji cyfrowej są mocno przesadzone. Tradycyjna poligrafia oferuje dziś firmom mnóstwo atrakcyjnych form promocji. Czy warto z nich korzystać? A