Warszawa, 22.10.2019Garmin Swim™ 2 – zegarek na basen i nie tylko Garmin zaprezentował Garmin Swim 2, inteligentny zegarek pływacki GPS, przeznaczony do treningów zawówno basenie jak i podczas pływania w otwartych akwenach.
Wielkimi krokami zbliża się koniec roku szkolnego. Zanim jednak nasze pociechy wyjadą na kolonie i obozy wakacyjne, zastanawiamy się nad upominkami dla wychowawców czy ulubionych nauczycieli. Coraz częściej decydujemy się na tr
Warszawa, 24 maja 2018 r.Ponad połowa przedsiębiorców (prawie 53%) uważa, że płynność finansowa ich firm w ciągu najbliższych 6 miesięcy nie ulegnie zmianie. Mniejszy optymizm wykazuje 13% prowadzących biznesy, którzy spo
Informacja prasowa z dnia 1 września 2017 r. E(x)plory 2018 wzywa młodych naukowców!Dziś ruszyła rekrutacja do kolejnej edycji Konkursu Naukowego E(x)plory 2018. Konkurs przeznaczony jest dla młodzieży w wieku 13-20 lat, zain
E-głosowanie czy…(eeee tam) nie warto?Wiosenne wybory do Europarlamentu były w Polsce kolejnym etapem maratonu wyborczego. Przed nami jego jesienna kontynuacja, tym razem o mandaty do Sejmu i Senatu. Na początku sierpnia Andrzej
Informacja prasowa Warszawa, 15 stycznia 2018Zima sprzyja błogiemu lenistwu, a my najchętniej nie opuszczalibyśmy kanapy, ciepłego koca i pilota od telewizora. Codzienne ćwiczenia pozwalają odzyskać dobry nastrój, dostarczaj
POSADŹ 100 000 DĘBÓW ZE SZTYGAREM!Producent EKOGROSZKU SZTYGAR® – SYNERGIO GROUP SA – sfinansuje jesienią 2019 roku posadzenie 100.000 dębów. Las dębowy zostanie odnowiony w Nadleśnictwie Rytel, który najbardziej
Informacja prasowaŁódź, 10 grudnia 2019 Prezenty robione mądrzeŚwięta to, poza czasem, który spędzamy z najbliższymi, odpoczywamy i celebrujemy wspólne chwile, także moment, w którym obdarowujemy się prezentami. W tym c
Warszawa, 1 grudnia 2017 r.Pomysł na prezent – co kupić wielbicielom zdrowego stylu życia?Święta tuż, tuż… Czas pomyśleć o upominkach, którymi wkrótce obdarujemy najbliższych. Co jednak podarować osobie, dla której
Warszawa, 27 kwietnie 2018 r.Informacja prasowa Firmy, które promują się w sieci wykorzystują dane użytkowników do zwiększania efektywności działań marketingowych. Przewidywanie zachowań i preferencji potencjalnych klient�