Warszawa, 31 lipca 2019Informacja prasowaCzy Europa poradzi sobie z historyczną suszą?Skutki zmian klimatu, zwłaszcza wzrost częstotliwości i intensywności zjawisk ekstremalnych, występujące w ostatnich kilku dekadach pogł�
4 czerwca 2019 r.Za 30 lat ludziom zabraknie jedzenia – jeśli biznes nie będzie lepiej współpracować z naukowcamiW 2050 roku ludność na Ziemi będzie potrzebować dwukrotnie więcej żywności niż obecnie, a na razie wszyst
Szkoły przyszłości – jak technologia zmieni edukację?Warszawa, 27 stycznia 2020 – Postęp technologiczny zmienia przyzwyczajenia uczniów i nauczycieli. Już ponad 80% dzieci w wieku od 7 do 15 lat posiada telefon komórkowy,
„Extra Szkolna Stołówka”Oto zwycięzcy! Już wkrótce remonty szkolnych stołówekProgram „Extra Szkolna Stołówka” dobiegł końca. W konkursie, który towarzyszył programowi, pięć szkół z całej Polski wygrało remo
Efekt Fake news (w biznesie, nauce, mediach)07-12-2017 | 10:49 | WarszawaInternet jest główną wylęgarnią fake news’ów uważa trzy czwarte respondentów, którzy wzięli udział w badaniu PAYBACK Opinion Poll. Problem fałszyw
Informacja prasowaWarszawa, 7 grudnia 2016 r.Bakalie – świąteczny „must have” nie tylko w kuchni Świąteczny dom pachnie korzennymi przyprawami i bakaliami. Stały się one nieodłącznym składnikiem przygotowywanych s
Data 28 10 2020Elektryfikacja transportu, przemysłu i budownictwa może zredukować emisję CO2 o 60% – raport EatonGDAŃSK – Elektryfikacja europejskiego sektora transportu, budownictwai przemysłu do 2050 roku mogłaby ograni
Kaprysy jesienno-zimowej aury, jak błoto czy chlapa, już dają nam się we znaki. W tym okresie utrzymanie czystości podłóg w mieszkaniu jest niezwykle trudne. Szczególnie problematyczne są powierzchnie znajdujące się blisko d
7 kultowych zabaw z dzieciństwa, które musisz pokazać swoim dzieciom!Pamiętacie zabawę w podchody? A może tak jak Monika Pyrek graliście w „kozła”? Pora na prawdziwą podróż w czasie, czyliprzypomnienie najwspanialszych
Warszawa, 23 grudnia 2019Informacja prasowaŚwiętuj z głową!Zbliżający się okres świąteczny to czas, w którym wiele osób wpada w sidła nadmiernego konsumpcjonizmu. Wszechobecne reklamy i promocje kuszące nas z każdej st