Informacja prasowa FLORINA7 sierpnia 2018 r.Trendy w kuchni – wielki powrót emaliiCo warto wiedzieć o naczyniach emaliowanychNiegdyś były podstawowym wyposażeniem niemal każdej kuchni, potem odeszły nieco w zapomnienie
Radość konsumentów, paraliż sądów i mniej kapitału na kredytyZa korzystny dla frankowiczów wyrok Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej najpewniej zapłacą klienci banków. Kredyty hipoteczne nie będą tak łatwo dost
Informacja prasowa25 stycznia 2019, WarszawaKażdego roku na całym świecie zużywa się ogromne ilości papierowych kubków. Z każdą aromatyczną kawą czy smakowitą herbatą kupioną w jednorazowym opakowaniu tony odpadów rosn
Dyskonty w oczach Polaków – case study marki KiKOd kilku lat możemy obserwować ewolucję dyskontów w Polsce. Ich pozycja na rynku wciąż się umacnia, a Polacy nieprzerwanie wybierają je jako miejsce robienia zakupów. Z czego
Informacja prasowa15 maja 2018, WarszawaNordic Walking – postaw na mądry ruchChodzenie z kijkami, bo tak potocznie nazywa się Nordic Walking, to doskonały pomysł na spędzenie letniego popołudnia. I choć wydawać się może,
Wielkie nazwiska, dobrze znane twarze, ciekawy program artystyczny, typowo krakowskie przysmaki i lekcja historii w tle – 12. października Hotel Mercure Kraków Stare Miasto świętował swoje pierwsze urodziny. Na uroczystej gali,
Warszawa, 11 grudnia 2017 r.Być jak Adam Małysz. Nowe technologie pomagają w osiąganiu mistrzowskich wynikówZa to, czy sportowiec wygra zawody i stanie się mistrzem, odpowiada mózg; psychiczne nastawienie i gotowość do podj�
Warszawa, sierpień 2020 r.Joe Holder jest Partnerem Dyson mieszkającym w Nowym Jorku, w USA. Będąc ekspertem z grona Nike master trainer Joe prowadzi regularną kolumnę fitness w GQ, przyczynia się do powstawania całego szereg
Wystawcy z branży wnętrzarskiej, pasjonaci trendów, a także architekci i projektanci – to właśnie z myślą o nich już po raz drugi organizowane są Międzynarodowe Targi Wyposażenia Wnętrz Warsaw Home. W dniach 6-8 paździe
Materiał prasowyW obecnych czasach coraz powszechniejszy jest trend zdrowego EKO życia. Jesteśmy bardziej świadomi wyborów: znacznie częściej czytamy etykiety, ceniąc jakość chętniej inwestujemy w produkty ekologiczne, zdro