Informacja prasowa Warszawa, 21.10.2019r.Święto Tibilisi w Warszawie Wszystkich miłośników dobrego jedzenia i gruzińskiej kultury zapras
Koniec roku szkolnego oraz coraz gorętsze dni nieodzownie zwiastują rozpoczęcie sezonu wakacyjnego. I choć tegoroczne wczasy z pewnością będą zupełnie inne niż planowaliśmy to na początku roku, nie oznacza to, że dostarcz�
Klient 4.0 – doświadczenia i emocje przyciągajądo e-sklepówKraków, 30 września 2020 – Pozytywne doświadczenie zakupowe skłania co trzeciego polskiego internautę do ponownego skorzystania z usług e-sklepu. Obsługa klie
WyRÓŻnij wnętrze na Święta– pomysły na różowe dekoracje świąteczneTradycyjne świąteczne kolory to czerwień, złoto i zieleń. Tak jest „od zawsze” (to zestawienie jest wręcz jednym z symboli Bożego Narodzenia), a
Informacja prasowa 4 lipca 2018, WarszawaAktywne wakacje: jak przygotować się do spływu kajakowego?Okres wakacyjny i piękna pogoda zachęcają do aktywności na świeżym powietrzu. Niektórzy wybierają rower, inni piesze wędr
Polne smaki – jadalne kwiaty i zioła w wakacyjnym menuNie trzeba być właścicielem ogrodu, by zbierać plony. Wystarczy wykorzystać w kuchni dziko rosnące rośliny, aby przekonać się, że stanowią one smaczne dopełnienie n
Warszawa, 28 czerwca 2019.La Nuit by SofitelFête de la musique w nowej odsłonie!Hotele Sofitel znane są z celebrowania 21 czerwca wielkiego międzynarodowego święta muzyki – Fête de la Musique. W tym roku muzyczne wydarz
Samotne wyjście na boisko15.05.2017Wczorajszy mecz między drużynami Legii Warszawa i Bruk-Betu Termalica Nieciecza był inny, niż wszystkie. Przed spotkaniem dziecięca eskorta wyszła na boisko sama, bez piłkarzy. W Międzynaro
Informacja prasowaJesień to pora szczególnie trudna dla odporności. Wiatr i deszcz sprawiają, że organizm, zwłaszcza ten dziecięcy, jest bardziej podatny na przemarznięcie. Z kolei brak słońca odpowiedzialny jest za braki wi
Informacja prasowaWarszawa, 26 listopada 2019 r.Jedzenie w domu, a może danie na wynos – czy Polacy jeszcze gotują?Niemal 93% Polaków biorących udział w badaniu przeprowadzonym w ramach III edycji kampanii „Warzywa i owoce