Sport pokierował moją filozofią pracy – o biznesie opartym na pasji Adam Adamski, kulturysta i założyciel cateringu Fit Malina. Mistrz Polski w kulturystyce, przedsiębiorca i przede wszystkim – promotor zdrowego trybu życia
Racibórz, dnia 23.11.2017INFORMACJA PRASOWAW środę, 22 listopada w Akademii Fitness było pomarańczowo i pysznie – a to wszystko za sprawą Dnia Dyni. Właśnie w trakcie tego wydarzenia klubowicze mogli spróbować pysznyc
Informacja prasowaWarszawa, 14 czerwca 2019 r.Martyna Wojciechowska Osobą Wysokiej ReputacjiPremium Brand 2019Za nami 14. edycja badania reputacji osób, marek, firm i miast „Premium Brand”. Statuetka w kategorii Osoba Wysoki
Na swoje idziemy po trzydziestce, ale kredyt spłacamy do sześćdziesiątki. Raport Oferteo.plPolacy biorą kredyt hipoteczny po 30 roku życia i spłacają go przez 20–30 lat. Najczęściej pożyczamy między 100 a 300 tys. zł �
Praca zdalna: jakie prawa i obowiązki mają pracownik i pracodawcaW przyjętej przez rząd „Ustawie o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych or
Materiał prasowyW obecnych czasach coraz powszechniejszy jest trend zdrowego EKO życia. Jesteśmy bardziej świadomi wyborów: znacznie częściej czytamy etykiety, ceniąc jakość chętniej inwestujemy w produkty ekologiczne, zdro
Nie szukaj wymówek. Dbanie o siebie jest prostsze, niż myśliszAutor: Adam Adamski – sportowiec i założyciel cateringu Fit MalinaZnalezienie wymówek zwłaszcza w dobie pandemii jest banalnie proste. Przecież powinniśmy unika
Informacja prasowa Warszawa, 09.04.2018 r.Mija miesiąc, odkąd angielska inspekcja Driver and Vehicle Standards Agency (DVSA) kontroluje kierowców według nowych zasad. Najważniejsze wprowadzone zmiany to wyższe mandaty oraz wyd�
Łódź, 16 września 2019 r.Informacja prasowaFirma Atlas sponsorem VI Rubinstein Piano Festiwal14-19 października muzycznym świętem Maestro Rubinsteina w ŁodziMiędzynarodowy Festiwal Muzyczny im. Artura Rubinsteina to wydarz
Warszawa, 27 kwietnie 2018 r.Informacja prasowa Firmy, które promują się w sieci wykorzystują dane użytkowników do zwiększania efektywności działań marketingowych. Przewidywanie zachowań i preferencji potencjalnych klient�