Nowy rok – nowy uczeń. Jak się przygotować na powrót do szkoły?Powrót do szkoły to zdecydowanie emocjonalne przeżycie dla dziecka i jego rodzica. Jednak obok doświadczeń uczuciowych, dosięga nas także proza życia – ro
Informacja prasowaPoznań, 11 września 2017 r.Herbata obecnie przeżywa swój renesans. W wielu restauracjach nie jest już podawana w prostej filiżance, bez żadnych dodatków. Obecnie, ten najpopularniejszy na świecie napój, je
28 lutego 2018, WarszawaWielkimi krokami zbliża się gala wręczenia Oscarów. Podczas tegorocznej uroczystości nie tylko poznamy tytuły najlepszych filmów, zobaczymy najpiękniejsze kreacje, ale też dowiemy się, która piosenka
7 powodów, dla których warto polubić mopa ze sprayemMop ze sprayem to ulubiony produkt dla całej rodziny w wielu gospodarstwach domowych na świecie. Jego zwolennicy chwalą szybkość, z jaką można go użyć i wygodę czyszczen
Informacja prasowa20 września 2019AURALiC ALTAIR G1Rasowe Brzmienie Serii G1AURALiC ALTAIR G1 to odpowiednik wcześniejszego modelu o tej samej nazwie, ale tym razem z przyrostkiem G1, który jednoznacznie określa, że mamy do cz
12 grudnia 2017 Cicha noc, spokojna noc… Niekoniecznie, zwłaszcza jeśli mowa o polowaniuna prezenty. Kolejki, walka o najlepsze ceny i poszukiwanie oryginalnych podarków. Jednym słowem: stres. Im bliższa perspektywa wyprawy na
RODO szansą na rozwój biznesu– raport Konica MinoltaWarszawa, 23 maja 2018 – Według badania opublikowanego przez Konica Minolta w pierwszym kwartale 2018 roku, aż 43% małych firm przyznaje, że nie ma wystarczającej wiedz
Informacja prasowaWarszawa, 17 stycznia 2020 r.Ubrania sportowe Cardio Bunny w Biedronce. Limitowana kolekcja trafi do sprzedaży jeszcze w styczniuHubStyle, właściciel sportowej marki odzieżowej Cardio Bunny rozpoczyna współpr
Informacja prasowa Warszawa, 25.05.2018 r.Niedziela to dla wielu z nas jedyny wolny dzień w tygodniu. Nadrabiamy wtedy braki snu, odpo
Warszawa, 27 kwietnie 2018 r.Informacja prasowa Firmy, które promują się w sieci wykorzystują dane użytkowników do zwiększania efektywności działań marketingowych. Przewidywanie zachowań i preferencji potencjalnych klient�