Warszawa, 23 maja 2018 r. Co dziesiąty polski internauta to małoletni w wieku od 7 do 14 lat – wynika z informacji podanej przez firmę Polskie Badanie Internetu. Aby zapewnić dzieciom bezpieczeństwo w wirtualnym świecie, opie
Warszawiacy fotografują na czas. Czy w tym roku pobiją rekord?Choć to maraton, nie wymaga biegu. Przyda się za to aparat fotograficzny. Zasada jest prosta – dobra zabawa połączona z odkrywaniem miasta i realizacją pasji do fo
Informacja prasowaChoć, jako rodzice, chcemy zapewnić dzieciom maksimum opieki i troski, nie powinniśmy zapominać o tym, że dzieci potrzebują też nauczyć się samodzielności. Wiek przedszkolny to idealny moment, aby zacząć
Inf. prasowa Warszawa, 27.05.2019Lato to jedna z najbardziej wyczekiwanych pór roku. Jednak obok słońca i wysokich temperatur, przynosi nam także dokuczliwe owady. Ich ukąszenia mogą wywołać ból, obrzęk i swęd
Informacja prasowaTransformacja i trendy jakie rodzi – to temat tegorocznego Power Speech Maurizio Burrato, przedstawiciela zespołu projektowego Interprint, którego wysłuchać będzie można już za kilkanaście dni podczas �
Warszawa, 27 kwietnie 2018 r.Informacja prasowa Firmy, które promują się w sieci wykorzystują dane użytkowników do zwiększania efektywności działań marketingowych. Przewidywanie zachowań i preferencji potencjalnych klient�
Warszawa, 30 maja 2018 Informacja prasowaKiedy coraz częściej słyszysz:„Mamo, kup mi”. Jak mądrze odmawiać dziecku?Tłumaczysz dziecku, że nie masz pieniędzy, a ono pociesza cię słowami: „Nie martw się mamo, weźmie
02 października 2017, LightscapeTo już pewne! Prestiżowy konkurs Fresh Faces World zawita do Łodzi 29 października w trakcie trwania pierwszej edycji Fashion Industry Days w Sukcesji, gdzie odbędzie się jego casting regionalny.
Znak towarowy na wagę biznesu – jego odpowiednia ochrona wpływa na wartość przedsiębiorstwa2019-07-23 Zasoby intelektualne wpływają w ogromnym stopniu na budowanie konkurencyjności, innowacyjności, a także rozpoznawalnoś
Informacja prasowaGdynia, 7 października 2019 r.Magia lokalnych atrakcji w Mercure Gdynia CentrumMercure Local Days częścią kampanii #DiscoverLocalJuż w najbliższą środę, 9 października, wnętrza Mercure Gdynia Centrum wy