Szkoły przyszłości – jak technologia zmieni edukację?Warszawa, 27 stycznia 2020 – Postęp technologiczny zmienia przyzwyczajenia uczniów i nauczycieli. Już ponad 80% dzieci w wieku od 7 do 15 lat posiada telefon komórkowy,
Zielona energia opanowuje świat. Państwa i biznes stawiają na odnawialne źródłaSzkocja w tym roku osiągnie miks energetyczny w całości oparty na OZE. Chiny i Indie inwestują ogromne sumy w rozwój tego sektora, a Google i Fa
Informacja prasowaWarszawa, 24 września 2019 r.Gdy w pierwsze dni września uczniowie wracali do szkół, niektórzy studenci dopiero wybierali się na swoje wakacje. Jednak i na nich przyszła pora – za pasem październik, a wraz
KOMUNIKAT PRASOWYWarszawa, 16.09.2019Od soboty 7 września br. weszły w życie zmiany w Kodeksie pracy. Uległy im zapisy dotyczące dyskryminacji i równego traktowania, mobbingu, świadectwa pracy oraz przedawnienia roszczeń ze s
Komunikat prasowy,Warszawa, 25 czerwca 2019 r. Jak sobie radzić podczas afrykańskich upałów?Komfortowy, przyjemny chłód w upalne dni? To możliwe!W najbliższych dniach temperatury mogą dochodzić nawet do 40 stopni Celsjusz
Zmiana czasu na zimowy – co z tachografem?W weekend tj. w nocy z 26 na 27 października przestawiamy zegarki na czas zimowy (z godziny 3 na godzinę 2). Co w sytuacji zmiany czasu letniego na zimowy powinni zrobić kierowcy, aby mie
Informacja prasowaPoznań, 7 października 2019 r.Wise Cafe – nowoczesność w tradycyjnym wydaniuIkoniczna cukiernia hotelu Merkury w nowej odsłonie w Mercure Poznań CentrumZmienia się koncept miejsca, a tradycja zostaje. Wra
Ogólnopolski Program Promocyjny „Doceń polskie”Dnia 25 października odbędzie się czwarta w tym roku atestacja artykułów spożywczych, których producenci ubiegają się o certyfikaty jakości programu „Doceń polskie”.
Informacja prasowaWarszawa, 13 kwietnia 2018Jak odżywiają się zawodnicy FC Barcelony? Przepisy układane przez dietetyków piłkarzy zdradza Beko w swojej nowej kampaniiZdrowe, praktyczne w przygotowaniu, pyszne – to trzy przym
Klient 4.0 – doświadczenia i emocje przyciągajądo e-sklepówKraków, 30 września 2020 – Pozytywne doświadczenie zakupowe skłania co trzeciego polskiego internautę do ponownego skorzystania z usług e-sklepu. Obsługa klie