Informacja prasowaWarszawa, 22 października 2019 r.Zmiana czasu – fakty i mityW nocy z 26 na 27 października cofniemy zegarki o godzinę wstecz, zyskując tym samym dodatkowe 60 minut. Pozornie to niewiele, ale w rzeczywistości
Plany to zadania z datą realizacji– KiK podsumowuje 2018 rok w PolscePrzekroczenie liczby 250 sklepów, działalność prospołeczna, osiągnięcie 1.000.000 polubień na fanpage marki na Facebooku, a co za tym idzie utrwalanie wi
Informacja prasowaWarszawa, 21 stycznia 2020 r.Ach, ta dzisiejsza młodzież, czyli dlaczego polskiemu nastolatkowi się…chce!Powszechne przeświadczenie o młodzieży, która skupiona jest wyłącznie na sobie nie znajduje odzwie
INFORMACJA PRASOWAWarszawa, 13-12-2017POSTANOWIENIA NIE TYLKO NOWOROCZNE.SYLWESTER NA „DACHU AFRYKI”Realizacja postawionych celów wzmacnia naszą pewność siebie. Buduje w nas zaufanie do siebiei swoich możliwości. Motywuj
Informacja dla mediówPepsiCo zachęca absolwentów, aby odważyli się na więcej, dołączając do programu stażowego „Dare To Do More”Warszawa, 1 września 2020 rokuJako jeden z największych producentów żywności na świe
Informacja prasowaPrzasnysz, 18.06.2019 r.Ekstremalne uprawianie sportu a dieta wegańskaWyczynowe uprawianie sportu bardzo często łączy się ze specjalną dietą. Nie brakuje sportowców, którzy zdecydowali się przejść na we
Prawo antysmogowe – co zmieni? Czy powietrze będzie czystsze?lubSezon grzewczy w pełni – co ze smogiem?Uchwały antysmogowe w Małopolsce i na Śląsku weszły w życie. Jeszcze w tym roku podobne działania obejmą Mazows
Informacja prasowaWarszawa, XX lutego 2018 r.W okresie ferii zimowych często decydujemy się na aktywny wypoczynek na stoku. Nieważne czy wybieramy narty, czy snowboard – nie powinniśmy mieć problemów z dostrzeżeniem potencja
02 października 2017, LightscapeTo już pewne! Prestiżowy konkurs Fresh Faces World zawita do Łodzi 29 października w trakcie trwania pierwszej edycji Fashion Industry Days w Sukcesji, gdzie odbędzie się jego casting regionalny.
Dyskonty w oczach Polaków – case study marki KiKOd kilku lat możemy obserwować ewolucję dyskontów w Polsce. Ich pozycja na rynku wciąż się umacnia, a Polacy nieprzerwanie wybierają je jako miejsce robienia zakupów. Z czego