20 sierpnia 2020 r.Nowy spin-off UW – wyszukiwarka na sterydach dla biznesu i inwestorówQuant_kit to nowa spółka technologiczna powołana przy Uniwersytecie Warszawskim. Jej celem jest wprowadzenie na rynek autorskiej technologi
Informacja prasowaWarszawa, 14 czerwca 2019 r.Martyna Wojciechowska Osobą Wysokiej ReputacjiPremium Brand 2019Za nami 14. edycja badania reputacji osób, marek, firm i miast „Premium Brand”. Statuetka w kategorii Osoba Wysoki
Wystawcy z branży wnętrzarskiej, pasjonaci trendów, a także architekci i projektanci – to właśnie z myślą o nich już po raz drugi organizowane są Międzynarodowe Targi Wyposażenia Wnętrz Warsaw Home. W dniach 6-8 paździe
Informacja prasowaWarszawa, 19 lutego 2018 r.Narty, snowboard jazda na łyżwach – zima to dla wielu osób czas sportowych szaleństw. Choć ruch na świeżym powietrzu może mieć zbawienny wpływ na organizm każdego z nas, to w�
Budżet bez deficytu? Oby się udało!26-08-2019 | 15:16 | WarszawaBudżet na 2020 r. bez deficytu byłby znaczącym krokiem do uzdrowienia polskiej gospodarki – uważają Pracodawcy RP. Realizacja takiego planu wydatków nie b
Warszawa, 11 grudnia 2017 r.Być jak Adam Małysz. Nowe technologie pomagają w osiąganiu mistrzowskich wynikówZa to, czy sportowiec wygra zawody i stanie się mistrzem, odpowiada mózg; psychiczne nastawienie i gotowość do podj�
Jak w 2020 stać się mistrzem planowania?Wszyscy znamy legendy krążące wokół postanowień noworocznych. Podobno niewielu wytrwa do końca stycznia. Z czego to wynika? Najczęściej tłumaczymy się brakiem czasu – na regularne
Znajdź chwilę na nietypowe święto –kulinarne inspiracje na Światowy Dzień ChlebaPieczywo, w tym głównie chleb, od pokoleń pozostaje jednym z podstawowych składników menu większości z nas – przeciętny Polak zjada śr
Warszawa, 23 września 2020Pandemia zmieniła nas na dobre –jakie zwyczaje zostaną z nami na dłużej?Świat zmienił się w ciągu kilku ostatnich miesięcy nie do poznania. Odkryliśmy inny wymiar ekologii, lokalności, zupełn
Klient 4.0 – doświadczenia i emocje przyciągajądo e-sklepówKraków, 30 września 2020 – Pozytywne doświadczenie zakupowe skłania co trzeciego polskiego internautę do ponownego skorzystania z usług e-sklepu. Obsługa klie