Warszawa, 15 lutego 2018 r.Brodka w poszukiwaniu wschodzących gwiazd,czyli III. edycja konkursu FIRESTONE Headliners of TomorrowWłaśnie rusza III. edycja FIRESTONE Headliners of Tomorrow. Przewodniczącą Jury i ambasadorką konk
Informacja prasowaPrzasnysz, 02.09.2019 r.Do szkoły na rowerze. Jak zabezpieczyć pojazd przed kradzieżą?Rowery wymagają odpowiednich zabezpieczeń przed kradzieżą. Dobrze wiedzieć, jak chronić swój jednoślad przed zainter
Kraków, 18 grudnia 2019ARTIST YOURSELF – KREATYWNE WARSZTATY Z YLANEM ANOUFA W IBIS STYLES KRAKÓW SANTORINIWe wtorek, 17 grudnia 2019, w nowo otwartym hotelu ibis Styles Kraków Santorini odbyły się kreatywne warsztaty, które
Warszawa, 26 października 2017 r.Prawie 70% polskich przedsiębiorców z sektora MŚP nie otrzymuje płatności za wystawione faktury w terminie. Ponad 13% respondentów 14. fali badania Bibby MSP Index czeka na uregulowanie należno
Walentynki – co najczęściej kupujemy dla naszej drugiej połówki?Co roku zastanawiamy się nad odpowiednim podarunkiem dla naszej drugiej połówki z okazji Walentynek. Jedni stawiają na drobny upominek, który z łatwością do
INFORMACJA DLA MEDIÓWGdańsk, 20 września 2017 r.Wielofunkcyjny kompleks Forum Gdańsk wzbogacił się o kolejną markę szwedzkiej grupy H&M – & Other Stories. To świetna wiadomość dla mieszkańców Trójmiasta i ca
Warszawa, 12 stycznia 2018 r.Relacje biznesowe z Niemcami – przedsiębiorco sprawdź, czy to dobry moment na rozpoczęcie współpracy Niemieccy przedsiębiorcy są pozytywnie nastawieni do stanu rodzimej gospodarki, jak i wzrostu
WyRÓŻnij wnętrze na Święta– pomysły na różowe dekoracje świąteczneTradycyjne świąteczne kolory to czerwień, złoto i zieleń. Tak jest „od zawsze” (to zestawienie jest wręcz jednym z symboli Bożego Narodzenia), a
Nowa kolekcja artystyczna Empiku „Rafał Olbiński for Empik” Motywy pojawiające się na plakatach i obrazach Rafała Olbińskiego wprowadzają widza w wyjątkowy, surrealistyczny świat. Znawcy sztuki z łatwością rozpoznają
Plan z datą realizacji – 9 nowych sklepów KiK w sezonie wakacyjnymRynek centrów handlowych w Polsce można określić mianem dojrzałego, czego objawem jest chociażby przybierający na sile trend modernizacji i przebudowy istnie