Informacja prasowaWarszawa, 27 stycznia 2020 r.GYM POWER – nowa kolekcja od Cardio Bunny już w sprzedaży!Cardio Bunny przedstawia GYM POWER – najnowszą kolekcję ubrań dla kobiet, która świetnie sprawdzi się podczas ćwic
UPAŁY? MAMY NA NIE SPOSÓB!Chociaż lato to jedna z tych pór roku, na które z niecierpliwością czekamy, wysokie temperatury potrafią być bardzo dokuczliwe. Upały niosą za sobą ryzyko odwodnieniai przegrzania organizmu, a na
INFORMACJA PRASOWAWarszawa, 17 sierpnia 2020 r. Pływanie zdrowe dla ciała. Co na to nasze oczy?Pływanie to jedna z ulubionych aktywności fizycznych Polaków , dlatego nie dziwi fakt, że po okresie kwarantanny sukcesywnie wielu
Udany prezent mikołajkowy za 5, 10 lub 20 zł? Żaden problem!Jedni wolą dawać, inni – zwłaszcza dzieci – dostawać. Prezenty mogą sprawić wiele radości obu stronom, nawet te najdrobniejsze i niekosztowne. Gdyby było inacz
„Biegnij Warszawo”Już tylko niecały tydzień dzieli nas od tegorocznej edycji Biegnij Warszawo, czyli imprezy przygotowanej specjalnie dla amatorów miejskiej aktywności fizycznej. Tym razem organizatorzy stawiają na rywal
Informacja prasowaWarszawa, 4 marca 2019 r.Świętuj Dzień Kobiet z Sugarfree! W Sugarfree Dzień Kobiet świętujemy już 6 marca! Tego dnia, w sklepach stacjonarnych marki na klientki czekać będzie moc atrakcji – piękne kwia
Informacja prasowa18 września 2018, WarszawaJak zadbać o nogi jesienią?Piękne nogi to obok dłoni wizytówka każdej kobiety. Choć odkrywamy je głównie wiosną i latem, to warto zadbać o nie również w okresie jesienno-zimo
Warszawa dn. 28.09.2017Informacja prasowaPodczas II edycji targów wyposażenia wnętrz Warsaw Home odbędą się dwie interesujące ekspozycje: „PLANY NA PRZYSZŁOŚĆ. Architektura Warszawyw projektach”, a także „Projektowa
Kaprysy jesienno-zimowej aury, jak błoto czy chlapa, już dają nam się we znaki. W tym okresie utrzymanie czystości podłóg w mieszkaniu jest niezwykle trudne. Szczególnie problematyczne są powierzchnie znajdujące się blisko d
Warszawa, 21 września 2017 rokuPrawie dwie trzecie małych i średnich przedsiębiorstw (65%) odczuwa niepokój wywołany globalną sytuacją gospodarczą, a tylko 7% wskazuje handel międzynarodowy jako najlepszy kierunek rozwoju sw