To gorący okres dla fachowców. Remontujemy 31% więcej niż rok temu. Raport Oferteo.pl Chwilowe spowolnienie gospodarki, które miało miejsce wiosną, spowodowało, że tego lata fachowców od remontów poszukujemy jeszcze intensy
Warszawa, 17 kwietnia 2018 r.Informacja prasowa e-Pity – sprawdź czy to bezpieczneNieubłaganie zbliża się termin składania corocznych zeznań podatkowych. Warto jednak zrobić to wcześniej, zwłaszcza że dokumenty potrzebne
Warszawa, 24 maja 2018 r.Ponad połowa przedsiębiorców (prawie 53%) uważa, że płynność finansowa ich firm w ciągu najbliższych 6 miesięcy nie ulegnie zmianie. Mniejszy optymizm wykazuje 13% prowadzących biznesy, którzy spo
Kto z nas z rozczuleniem nie wspomina chwil spędzonych w szkolnej ławce, ówczesnych przyjaźni, pierwszych miłości oraz przyspieszonego bicia serca przed wagarami? Często lubimy wracać do tych wspomnień, szukamy wtedy starych z
Jak dbać o czystośćpościeli dziecka zimą? Zimą nasze dzieci narażone są na działanie większej ilości alergenóww sypialni niż latem, dlatego tak ważna jest regularna wymiana pościeli na czystą. Jak zrobić to prawid
INFORMACJA PRASOWAWarszawa, 9 sierpnia 2018Radosna cha-cha z Edytą Herbuś – kilka kroków dla zdrowia nógTaniec towarzyski to jeden z najbardziej zmysłowych sposobów na utrzymanie ciała i nóg w dobrej formie. Nie dość, ż
Informacja prasowa18 kwietnia 2019, WarszawaWielka Noc, złodziei moc. Nie daj się okraść w święta.Powoli zaczynamy odliczać dni do Świąt Wielkanocnych, a to oznacza czas przygotowań i natłoku obowiązków, które lubi bar
CHIC DESIGN BY SOFITELPRAPREMIERA WYSTAWY MAURYCEGO ŚMIERZCHALSKIEGO Warszawa, 13 listopada 2018 r.Marka Sofitel Hotels & Resorts zaprasza na prapremierę wystawy fotografii CHIC DESIGN BY SOFITEL, która w połowie listopad
Zdalne przedszkole online w domu – czy jest możliwe?Zamknięcie szkół i przedszkoli to trudne wyzwanie, które wymaga od rodziców zorganizowania rodzinnego dnia na nowo. Rodzice wymieniają się opieką nad maluchem, wymyślają
Klient 4.0 – doświadczenia i emocje przyciągajądo e-sklepówKraków, 30 września 2020 – Pozytywne doświadczenie zakupowe skłania co trzeciego polskiego internautę do ponownego skorzystania z usług e-sklepu. Obsługa klie