Czwarte największe miasto w Polsce. Najdłuższa ulica handlowa w Europie. Ścisła czołówka zwycięzców w światowym rankingu Lonely Planet na najciekawszą destynację 2019 roku. Czy wiecie już o jakim mieście mowa? Oczywiście
Informacja prasowa 29 listopada 2018, WarszawaKażdego roku Święta Bożego Narodzenia przyprawiają nas o prawdziwy zawrót głowy. Przedświąteczne porządki, pieczenie makowców, lepienie uszek i kupowanie prezentów pod choink�
Czego najczęściej brakuje naszym dziadkom? To pytanie zadajemy sobie niezwykle często, a już nagminnie w okolicach stycznia, kiedy to obchodzimy ich święto. Podpytujemy najbliższych, jaki upominek sprawiłby im radość, a oni i
Informacja prasowa 18 lipca 2018, WarszawaRozgrzewka przed treningiem. Dlaczego jest ważna?Jednym z głównych grzechów osób zaczynających swoją przygodę ze sportem jest brak rozgrzewki. Powinniśmy ją wykonywać nie tylko po
Komunikat prasowy Kraków, 29 września 2020r.MedApp nawiązał współpracę z Akademią Górniczo-Hutniczą im. Stanisława Staszica w KrakowieMedApp S.A. polska spółka technologiczno-medyczna specjalizując
KOMUNIKAT PRASOWYWarszawa, 17 czerwca 2014 r.Narodowy Dzień Portugalii w WarszawieW dniu 16 czerwca br. odbyła się wyjątkowa kolacja z okazji Narodowego Dnia Portugalii z udziałem Pani Ambasador tego kraju, Marii Amélia Paiva
Informacja prasowaWarszawa, 20 marca 2018 rokuSzczęście w 50% zależy od naszych genów, 10% od czynników zewnętrznych, a w 40% od tego, jak funkcjonujemy w świecie, wnioskujemy i analizujemy życie – to nasze codzienne wybory
Koniec roku 2019 i początek 2020 roku to dla marki SMSL bardzo udany okres. Począwszy od niedawno opisywanego modelu SMSL M500, którym zainteresowanie przeszło wszelkie oczekiwania, po nowości jakie właśnie trafiły do sprzedaż
Warszawa, 31 maja 2019r. IBIS MUSIC: Z KRAKOWA NA SZIGET FESTIVAL 2019?W czwartek, 30 maja, na scenie hotelu ibis Kraków Centrum wystąpiły dwa obiecujące zespoły polskiej sceny muzycznej: Bluszcz i So Flow. Koncert to element gl
Warszawa, 27 kwietnie 2018 r.Informacja prasowa Firmy, które promują się w sieci wykorzystują dane użytkowników do zwiększania efektywności działań marketingowych. Przewidywanie zachowań i preferencji potencjalnych klient�