Efekt Fake news (w biznesie, nauce, mediach)07-12-2017 | 10:49 | WarszawaInternet jest główną wylęgarnią fake news’ów uważa trzy czwarte respondentów, którzy wzięli udział w badaniu PAYBACK Opinion Poll. Problem fałszyw
Informacja prasowaPrzasnysz, 02.09.2019 r.Do szkoły na rowerze. Jak zabezpieczyć pojazd przed kradzieżą?Rowery wymagają odpowiednich zabezpieczeń przed kradzieżą. Dobrze wiedzieć, jak chronić swój jednoślad przed zainter
KOMUNIKAT PRASOWY – WARSZAWA, 22.10.2019ZWYCIĘZCA MIĘDZYNARODOWEGO KONKURSU IBIS MUSIC WYŁONIONY!Hiszpańska artystka Maria Yfeu wygrała tegoroczny konkurs ibis MUSIC, którego ideą jest wsparcie początkujących artystów
Koniec roku szkolnego oraz coraz gorętsze dni nieodzownie zwiastują rozpoczęcie sezonu wakacyjnego. I choć tegoroczne wczasy z pewnością będą zupełnie inne niż planowaliśmy to na początku roku, nie oznacza to, że dostarcz�
Informacja prasowaX listopada 2018, WarszawaZnalezienie oryginalnego i praktycznego prezentu przysparza sporo problemów. Co kupić? To pytanie zadaje sobie niejeden z nas, a sprawa wcale nie jest taka prosta. Zamiast perfum, kolejne
Dawid Kwiatkowski wyznaje miłość na planie „The Voice Kids”W nowym formacie telewizyjnej Dwójki „The Voice Kids” w gronie Trenerów znalazł się m.in. Dawid Kwiatkowski. Jak się okazuje, polski Justin Bieber bardzo dobrz
Warszawa, 22.08.2018 r.Informacja prasowa Rewolucja w zakresie ochrony danych osobowych oraz zupełnie inne niż dotychczas spojrzenie na kwestię prywatności – to hasła odzwierciedlające wdrożenie RODO, czyli europejskie rozpo
7 kultowych zabaw z dzieciństwa, które musisz pokazać swoim dzieciom!Pamiętacie zabawę w podchody? A może tak jak Monika Pyrek graliście w „kozła”? Pora na prawdziwą podróż w czasie, czyliprzypomnienie najwspanialszych
Informacja prasowa Warszawa, 27.04.2018 r.Trzy najważniejsze aspektyMaj już tuż, tuż, a wraz z jego początkiem, dla niektórych n
INFORMACJA PRASOWA Warszawa, 16 września 2019WSPÓŁPRACA LEGO I NATIONAL GEOGRAPHIC KIDS: DZIEWCZYNY Z LEGO® FRIENDS RATUJĄ MORSKIE ZWIERZĘTAGrupa LEGO we współpracy z National Geographic Kids wprowadziła na rynek