Warszawa, 2.10.2017 r.Informacja prasowaTak jak w życiu, przeciwieństwa się przyciągają, a kontrasty mają wielką siłę. Wnętrze można „uszyć” ze skrawków, bawiąc się elementami o różnych wzorach. Przyda się tło
Praca zdalna: jakie prawa i obowiązki mają pracownik i pracodawcaW przyjętej przez rząd „Ustawie o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych or
Ogólnopolski Program Promocyjny „Doceń polskie”Każdy z laureatów programu promocyjnego „Doceń polskie” otrzymuje pakiet aż 12 różnorodnych narzędzi wspierających jego działalność. Profesjonalne zdjęcia żywności
Współczesny świat biegnie w zawrotnym tempie. Praca, rodzina, przyjaciele, zadbany dom – chcemy, aby każdy aspekt naszego życia został zrealizowany zgodnie z naszymi planami. Dbanie o relacje z członkami rodziny, pielęgnowani
Zdalne przedszkole online w domu – czy jest możliwe?Zamknięcie szkół i przedszkoli to trudne wyzwanie, które wymaga od rodziców zorganizowania rodzinnego dnia na nowo. Rodzice wymieniają się opieką nad maluchem, wymyślają
Informacja prasowaWarszawa, 8 listopada 2018Do 2050 roku rozwój technologii przyczyni się do wygodniejszego i zdrowszego stylu życia, a my otoczeni przez inteligentne maszyny będziemy mogli cieszyć się każda wolną chwilą. Ro
Informacja prasowa15/03/2018Za sprawą polskiej firmy Passus SA testy aplikacji internetowych staną się dużo łatwiejszeAppStresser – nowe narzędzie do automatyzacji testów aplikacji wwwJuż niedługo będzie można dużo ł
Ogólnopolski Program Promocyjny „Doceń polskie”Dnia 25 października odbędzie się czwarta w tym roku atestacja artykułów spożywczych, których producenci ubiegają się o certyfikaty jakości programu „Doceń polskie”.
Zaduma i smutek – tak w Polsce kojarzy się przełom października i listopada. W krajach anglosaskich i w Meksyku to natomiast okazja do radosnego świętowania w gronie rodziny i znajomych. Znudziło wam się amerykańskie Hallowee
Warszawa, 27 kwietnie 2018 r.Informacja prasowa Firmy, które promują się w sieci wykorzystują dane użytkowników do zwiększania efektywności działań marketingowych. Przewidywanie zachowań i preferencji potencjalnych klient�